Quote from Guest on 23 January 2012, 15:24Undrar om det är någon som har med sig något att skydda sig med ifall det skulle uppstå en "läskig" situation.
För några månader sedan blev en tjej överfallen på spåret där jag bor, känner att det vore en trygghet att ha med något, man vet ju aldrig eller
Undrar om det är någon som har med sig något att skydda sig med ifall det skulle uppstå en "läskig" situation.
För några månader sedan blev en tjej överfallen på spåret där jag bor, känner att det vore en trygghet att ha med något, man vet ju aldrig eller
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:34Om du vill hålla dig inom lagens råmärken så är nog en bra bodyguard det enda rimliga alternativet.
Om du vill hålla dig inom lagens råmärken så är nog en bra bodyguard det enda rimliga alternativet.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:39Nej, du är inte fjompig som tänker så och jag har tyvärr inget svar på din fråga. Jag tycker bara det är tragiskt att någon ens ska behöva tänka i dom banorna.
Nej, du är inte fjompig som tänker så och jag har tyvärr inget svar på din fråga. Jag tycker bara det är tragiskt att någon ens ska behöva tänka i dom banorna.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:51Hund, funkar mot mycket.
Hund, funkar mot mycket.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 15:52Jobbigt att man ska behöva känna det så! Men jag förstår det, extra mycket så eftersom du skriver att nån blivit överfallen i de spår där du brukar springa.
Och vad skulle man kunna ha med sig? Kanske en sten i handen? En reseförpackning hårspray? Ingen a
Jobbigt att man ska behöva känna det så! Men jag förstår det, extra mycket så eftersom du skriver att nån blivit överfallen i de spår där du brukar springa.
Och vad skulle man kunna ha med sig? Kanske en sten i handen? En reseförpackning hårspray? Ingen a
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 16:10Det finns små handhållna överfallslarm. Kolla på Clas Ohlson.
Det finns små handhållna överfallslarm. Kolla på Clas Ohlson.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 16:15Personligen så tycker jag att (nästan) alla till buds medel är ok att freda sig med. Vad många kvinnor ibland glömmer är att de redan har saker med sig för ett eventuellt försvar mot svin. Tex sina naglar, armbågar och röst. Få en uppsättning naglar inkör
Personligen så tycker jag att (nästan) alla till buds medel är ok att freda sig med. Vad många kvinnor ibland glömmer är att de redan har saker med sig för ett eventuellt försvar mot svin. Tex sina naglar, armbågar och röst. Få en uppsättning naglar inkör
Quote from David Lagerberg on 23 January 2012, 16:57Jag har samma funderingar. Där jag springer är de mer överfallstäta områdena, och jag föredrar helt klart att springa själv av många anledningar.
Jag funderar faktiskt på att sätta upp en lapp om att jag gärna motionerar hund ett par kvällar i veckan. In
Jag har samma funderingar. Där jag springer är de mer överfallstäta områdena, och jag föredrar helt klart att springa själv av många anledningar.
Jag funderar faktiskt på att sätta upp en lapp om att jag gärna motionerar hund ett par kvällar i veckan. In
Quote from Camilla Höög on 23 January 2012, 18:13Ett effektivt skydd är att inte ha någon musik i öronen. Med musik på så märker man inte vad som händer runt omkring.
Ett effektivt skydd är att inte ha någon musik i öronen. Med musik på så märker man inte vad som händer runt omkring.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 18:45Överfallslarm:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=168865663Jag skulle också skippa musik i öronen om jag var orolig över överfall. Jag tycker att man vänjer sig vid att springa utan musik. Jag vill inte bli så beroende av tekniska prylar,
Överfallslarm:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=168865663
Jag skulle också skippa musik i öronen om jag var orolig över överfall. Jag tycker att man vänjer sig vid att springa utan musik. Jag vill inte bli så beroende av tekniska prylar,