Quote from ellen olsson on 21 May 2012, 16:51En ringklocka är bra - om man vill se folk bete sig som yra höns.
Gnisslande bromsar är effektivast av allt jag testat.
En ringklocka är bra - om man vill se folk bete sig som yra höns.
Gnisslande bromsar är effektivast av allt jag testat.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 16:52Rasslande kedja o växlar är bättre än bromsar, hörs lång väg även när man inte bromsar ...
Rasslande kedja o växlar är bättre än bromsar, hörs lång väg även när man inte bromsar ...
Quote from ellen olsson on 21 May 2012, 16:56Det fina med bromsgnissel är att folk instinktivt håller sig undan eftersom de tror att det är fara å färde. Tyvärr så kommer det att sluta att fungera om alla använder det...
Det fina med bromsgnissel är att folk instinktivt håller sig undan eftersom de tror att det är fara å färde. Tyvärr så kommer det att sluta att fungera om alla använder det...
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 17:16Annars är Campas nav bra att frihjula med.
Annars är Campas nav bra att frihjula med.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 17:24Letar efter ngn länk till senaste trafikdiskussionen här i stan ... det är så att på en bit av Drottninggatan upphör cykelbanan, och då ska cyklarna ut och samsas med bilarna tydligen och sedan upp på cykelbanan igen - detta resulterar (såklart ) i att fl
Letar efter ngn länk till senaste trafikdiskussionen här i stan ... det är så att på en bit av Drottninggatan upphör cykelbanan, och då ska cyklarna ut och samsas med bilarna tydligen och sedan upp på cykelbanan igen - detta resulterar (såklart ) i att fl
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2012, 18:39Heff: "Undrar mest vilken idiot som kom på att gång och cykel-banan ska delas med endast ett streck... "
En kommunal tjänsteman med tjänstebil såklart!
Heff: "Undrar mest vilken idiot som kom på att gång och cykel-banan ska delas med endast ett streck... "
En kommunal tjänsteman med tjänstebil såklart!
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 18:39O vad har ni för bättre alternativ som inte kräver ett par meters extra bredd?
O vad har ni för bättre alternativ som inte kräver ett par meters extra bredd?
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 18:41gångbana på ena sidan, cykel på andra..
gångbana på ena sidan, cykel på andra..
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2012, 18:57Samla alla fordon tillsammans. Som det varit i hundra år tills nån kom på att cykel är en tvåhjulig rullator.
Samla alla fordon tillsammans. Som det varit i hundra år tills nån kom på att cykel är en tvåhjulig rullator.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:26Efter att ha cyklat på berörda sträcka idag dessutom i rusning så kan jag säga som en föregående att det är de där sk tävlingscyklisterna som är farligast!!!!! Man kan inte i fullt träningsställ med en racer tro att man kan köra max på Tranebergsbron i ru
Efter att ha cyklat på berörda sträcka idag dessutom i rusning så kan jag säga som en föregående att det är de där sk tävlingscyklisterna som är farligast!!!!! Man kan inte i fullt träningsställ med en racer tro att man kan köra max på Tranebergsbron i ru