Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAttackerad av en hund :@
You need to log in to create posts and topics.

Är det nån annan som oxå har blivit attackerad av en ilsken hund på löpspåret???
Imitt fall var det en schäfer som var kopplad och satt ner när jag kom,sprang direkt inte nära hunden,för jag tycker just att schäfrar är opålitliga. Hundjäveln hoppade upp o

Polisanmäl!!!!! :@

Jag hatar verkligen hundägare som är nochalanta(dumma i hela huvudet).
Alla är inte det men det finns en del.

Du borde kunna kräva ersättning för sveda och värk åtminstånde.

Polisanmälan, hundägaren ska dömas som om det var denn*, som attackerade (dvs (grov?) misshandel). Hunden i fråga skall förbjudas att vistas i motionsspår utan munkorg. Plus sveda och värk.

Håller definitivt med om polisanmälan!

Det är kanske inte så stort problem här men bodde i Bolivia för ett tag sen. Där hade jag alltid med mig pepparspray, primärt för attackerande hundar.. Kanske ett alternativ om den finns mycket hundar eller andra od

Jag hade anmält fallet,men nu hade jag inget med mig att skriva på. Jag är ingen hundhatare och detta kan nog vara känsligt för många hundägare.
Nu ville hunden bara försvara sin matte misstänker jag,men hon bad inte om ursäkt heller :@
Nu blir det att ta

Polisen avlivade vår hund. Pappa var ofta full och hunden (en vinthund) hoppade på folk och jagade även cyklister.

:´(

Ja, det är förbannat tråkigt när matte/husses dåliga uppfostran går ut över hunden, men jag tycker inte att man kan acceptera att bli attackerad av hundar bara för att man inte är hundhatare. Jag tycker också om hundar, men man har väl rätt att få gå ut o

Du ska absolut anmäla! Nästa gång kanske hunden biter nån annan, o på ett farligare ställe.

Ja, uppfostra hundar för ALLAS skull! En del människor ska inte ha hund helt enkelt!