Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:52Autolap. Men sen kör jag med min virtuella kompis Mollgan på också så jag hela tiden ser hur jag ligger till i förhållande till måltempo. Hjälper mig enormt.
Autolap. Men sen kör jag med min virtuella kompis Mollgan på också så jag hela tiden ser hur jag ligger till i förhållande till måltempo. Hjälper mig enormt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:54Peter, är Mollgan tränad för en mara då?
Peter, är Mollgan tränad för en mara då?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:54Autolap och mellantidsarmband. Hängslen och livrem.
Autolap och mellantidsarmband. Hängslen och livrem.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:55Erik, bara en klocka, eller?
Erik, bara en klocka, eller?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:57Jonas: Mollgan vill ha revanch efter Milspåret och Kungsholmen Runt då jag kicked his butt 🙂
Men nu skall han få löpa i ett ett tempo som jag knappast klarar, så nu får jag det tufft. Han har iofs fuskat med långpassen, det var nog halvmaran som var h
Jonas: Mollgan vill ha revanch efter Milspåret och Kungsholmen Runt då jag kicked his butt 🙂
Men nu skall han få löpa i ett ett tempo som jag knappast klarar, så nu får jag det tufft. Han har iofs fuskat med långpassen, det var nog halvmaran som var h
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 10:00Långpassen är A och O inför en mara, så Mollgan kommer gå in i väggen efter Djurgården så då kan du spurta om honom 😉
Långpassen är A och O inför en mara, så Mollgan kommer gå in i väggen efter Djurgården så då kan du spurta om honom 😉
Quote from Jonny Persson on 25 May 2011, 10:12Manuell knäppning. Utan tvekan.
Manuell knäppning. Utan tvekan.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 10:16Jag tänker göra som Erik och ha både autolap och mellantidsarmband.
Sen har jag införskaffat Garmins footpod som komplement till GPS:en så att jag ska klara tunnlar och höghus lite bättre (återstår att se om det funkar).
Jag tänker göra som Erik och ha både autolap och mellantidsarmband.
Sen har jag införskaffat Garmins footpod som komplement till GPS:en så att jag ska klara tunnlar och höghus lite bättre (återstår att se om det funkar).
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 10:16Bara du kalibrerat den fungerar det kanon.
Bara du kalibrerat den fungerar det kanon.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 11:04Mackan>Varför manuell knäppning utan tvekan?
Själv har jag på LL kört med medeltempo för hela sträckan som riktmärke. Loppet blev +300m på min Garmin vilket gjorde att jag inte var i mål när jag trodde 🙂
Mackan>Varför manuell knäppning utan tvekan?
Själv har jag på LL kört med medeltempo för hela sträckan som riktmärke. Loppet blev +300m på min Garmin vilket gjorde att jag inte var i mål när jag trodde 🙂