Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:07Jag har ett fönster i min Garmin FR305:a som bara visar momentantempo och medeltempo. Det är allt jag behöver veta. Själva tidtagningen sköter ju arrangören om på tävling.
Jag har ett fönster i min Garmin FR305:a som bara visar momentantempo och medeltempo. Det är allt jag behöver veta. Själva tidtagningen sköter ju arrangören om på tävling.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 08:32Som tur är slutar ju inte tiden att fungera på klockan för att GPS:en tappar satelitkontakt, så med lite huvudräkning så tar man ändå reda på hur man ligger till 😉
Som tur är slutar ju inte tiden att fungera på klockan för att GPS:en tappar satelitkontakt, så med lite huvudräkning så tar man ändå reda på hur man ligger till 😉
Quote from Susan Hartley on 26 May 2011, 11:02Jonas: Under förutsättning att man inte har klockan inställd på "autopaus", vilket man så klart inte bör ha.
Jonas: Under förutsättning att man inte har klockan inställd på "autopaus", vilket man så klart inte bör ha.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 11:05Men pausar den verkligen om den tappar satellitsignalen? Jag trodde den bara pausar då den ser att man står still? Någon som testat och vet?
Men pausar den verkligen om den tappar satellitsignalen? Jag trodde den bara pausar då den ser att man står still? Någon som testat och vet?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 11:15Min 305a autostoppar i tunnlar och under broar. Använder aldrig funktionen vid löpning dock.
Min 305a autostoppar i tunnlar och under broar. Använder aldrig funktionen vid löpning dock.
Quote from Susan Hartley on 26 May 2011, 11:24En kompis till mig "testade" det förra stockholmsmaran. 😉
En kompis till mig "testade" det förra stockholmsmaran. 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 11:56Oops! Dags att stänga av denna på lopp då. Tack för det.
Oops! Dags att stänga av denna på lopp då. Tack för det.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 19:13Kör alltid med autolap, för att ha koll på tempot, men räkna inte med att det stämmer med markeringarna efter slussen.
Kör alltid med autolap, för att ha koll på tempot, men räkna inte med att det stämmer med markeringarna efter slussen.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:26Jag knäppte vid kilometermarkeringarna på Göteborgsvarvet, men missade på två ställen ändå. Autolap får det bli på lördag. Ska lära mig funktionen bara. Har en 305a.
Jag knäppte vid kilometermarkeringarna på Göteborgsvarvet, men missade på två ställen ändå. Autolap får det bli på lördag. Ska lära mig funktionen bara. Har en 305a.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:23Under GV var det inte många meter som skiljde på markeringar och autolap för min Garmins del. Det pep till ganska nära skyltarna må jag säga.
Under GV var det inte många meter som skiljde på markeringar och autolap för min Garmins del. Det pep till ganska nära skyltarna må jag säga.