Quote from Guest on 20 April 2010, 23:01Ja, eller i alla fall kan man få den brutalt kastad i ansiktet:
Härom kvällen var det dags för tröskelpass, och efter uppvärmning satte jag igång och höll strax under 5 min-tempo och var jätteglad över hur fort det gick fastän det inte var ett riktigt sna
Ja, eller i alla fall kan man få den brutalt kastad i ansiktet:
Härom kvällen var det dags för tröskelpass, och efter uppvärmning satte jag igång och höll strax under 5 min-tempo och var jätteglad över hur fort det gick fastän det inte var ett riktigt sna
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:11...och jag har sprungit snabbdistanser i betydligt högre farter än så, och fått frågan av ungar man svischat förbi "hur ofta jag brukar jogga??"
Inombords morrar man då för sig själv att det minsann inte heter jogga, utan S-P-R-I-N-G-A!! Jogga gör man när
...och jag har sprungit snabbdistanser i betydligt högre farter än så, och fått frågan av ungar man svischat förbi "hur ofta jag brukar jogga??"
Inombords morrar man då för sig själv att det minsann inte heter jogga, utan S-P-R-I-N-G-A!! Jogga gör man när
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:21Det var en tröst att höra, Markus! Inte bara jag, alltså.
Det var en tröst att höra, Markus! Inte bara jag, alltså.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:21Hehe, det brukar mer än barn säga till mig. "Vad skönt det verkar vara att jogga idag?". Bah, jag joggar inte jag springer tänker jag. Men istället ler jag glatt och säger visst är det.
Störigaste typen var han som frågade om vägen till något ställe när
Hehe, det brukar mer än barn säga till mig. "Vad skönt det verkar vara att jogga idag?". Bah, jag joggar inte jag springer tänker jag. Men istället ler jag glatt och säger visst är det.
Störigaste typen var han som frågade om vägen till något ställe när
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:43Värsta är när någon 8-10 åring på cykel får för sig att försöka cykla brevid en, och samtidigt leka "100 frågor". Är för snäll för att inte försöka svara, men råkar det vara en skogsstig eller liknande i närheten så brukar jag vika in på den snabbt som fa
Värsta är när någon 8-10 åring på cykel får för sig att försöka cykla brevid en, och samtidigt leka "100 frågor". Är för snäll för att inte försöka svara, men råkar det vara en skogsstig eller liknande i närheten så brukar jag vika in på den snabbt som fa
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 05:52@Micke Magnusson
Du får ställa en Sivert Öholm-fråga tillbaks,en kort fråga som kräver långt svar,det brukar bräcka de flesta frågvisa!
(Fungerar även på löparkompisen inför en lång backe...)
@Micke Magnusson
Du får ställa en Sivert Öholm-fråga tillbaks,en kort fråga som kräver långt svar,det brukar bräcka de flesta frågvisa!
(Fungerar även på löparkompisen inför en lång backe...)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:40unge: hur gammal är du?
jag: eh 22
unge VA?!? då är du yngre än min mamma och hon är 39!man ser visst äldre ut när man joggar (och ja jag joggar för tillfället)
unge: hur gammal är du?
jag: eh 22
unge VA?!? då är du yngre än min mamma och hon är 39!
man ser visst äldre ut när man joggar (och ja jag joggar för tillfället)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:43igår på väg hem från ett backpass blev jag stoppad av en kärring som frågade efter vägen. Hon klev ut och ställde sig mitt framför mig och höll upp handen som ett stopptecken. Va, sa ja när jag stannade "vet du var tegnergatan ligger?"
dah... det var mass
igår på väg hem från ett backpass blev jag stoppad av en kärring som frågade efter vägen. Hon klev ut och ställde sig mitt framför mig och höll upp handen som ett stopptecken. Va, sa ja när jag stannade "vet du var tegnergatan ligger?"
dah... det var mass
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:46Josefin, det var en bilist som vevade ner sin ruta och frågade om vägen när jag for fram på cykel i ca 45 km/h i en nerförsbacke... (#)
Inget barn dock, bara apropå ditt exempel.
Josefin, det var en bilist som vevade ner sin ruta och frågade om vägen när jag for fram på cykel i ca 45 km/h i en nerförsbacke... (#)
Inget barn dock, bara apropå ditt exempel.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:56@Josefine:
Svara med samma mynt: Jag skulle ha svarat på tantens exakta fråga "Vet du var Tegnergatan ligger?" med ett korrekt "Ja, jag vet var Tegnergatan ligger!" och därefter fortsatt springa. Hon bad dig ju inte berätta var den ligger 🙂
@Josefine:
Svara med samma mynt: Jag skulle ha svarat på tantens exakta fråga "Vet du var Tegnergatan ligger?" med ett korrekt "Ja, jag vet var Tegnergatan ligger!" och därefter fortsatt springa. Hon bad dig ju inte berätta var den ligger 🙂