Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:23haha den var bra "ja jag vet var den ligger" 🙂
nej men allvarligt så undrar jag ibland vad folk tänker med.
Om jag skulle behöva fråga efter vägen skulle jag hugga nån av flanörerna eller möjligen fråga i en 7eleven. Men jag skulle inte stoppa någon so
haha den var bra "ja jag vet var den ligger" 🙂
nej men allvarligt så undrar jag ibland vad folk tänker med.
Om jag skulle behöva fråga efter vägen skulle jag hugga nån av flanörerna eller möjligen fråga i en 7eleven. Men jag skulle inte stoppa någon so
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:29Erfarenheter av barn på löparbanor:
1) Bara lätt irriterande och ganska harmlöst: Barn/ungdomar som vill se om de kan "tävla" med mig sista 50m på något av de sista 1000m intervallerna. (Förr kunde de inte det. Nu vete fan 🙁 ). Kan bli lite farligt om
Erfarenheter av barn på löparbanor:
1) Bara lätt irriterande och ganska harmlöst: Barn/ungdomar som vill se om de kan "tävla" med mig sista 50m på något av de sista 1000m intervallerna. (Förr kunde de inte det. Nu vete fan 🙁 ). Kan bli lite farligt om
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:09Så skönt att veta att jag inte är ensam om detta att omgivningen inte förstår hur fort man faktiskt springer. Inte joggar, alltså, utan springer! 😉
Så skönt att veta att jag inte är ensam om detta att omgivningen inte förstår hur fort man faktiskt springer. Inte joggar, alltså, utan springer! 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 12:20Ta det som en komplimang! Tänk att de tror att ni joggar så _fort_. 😉
Ta det som en komplimang! Tänk att de tror att ni joggar så _fort_. 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 13:00"Pappa springer fort!", säger åtminstone min son.
Jag kanske dock bör tillägga att han är 2 år... 🙂
"Pappa springer fort!", säger åtminstone min son.
Jag kanske dock bör tillägga att han är 2 år... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 14:53Ni vet den där TV-reklamen för Intersport (tror jag det är) där Maria Akraka står och ser het ut i sportBH och löpartights? När min 1,5 åriga dotter såg den pekade hon på Maria och sa "MAMMA". 🙂 Tack älsking, men inte riktigt...
Ni vet den där TV-reklamen för Intersport (tror jag det är) där Maria Akraka står och ser het ut i sportBH och löpartights? När min 1,5 åriga dotter såg den pekade hon på Maria och sa "MAMMA". 🙂 Tack älsking, men inte riktigt...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 14:55Hon tänkte kanske på svettandet... ?
Hon tänkte kanske på svettandet... ?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 15:14Barn är fan inte kloka. Som små fylllon. Hade man betett sig som dom ute bland folk hade det blivit polishämtning.
Barn är fan inte kloka. Som små fylllon. Hade man betett sig som dom ute bland folk hade det blivit polishämtning.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 15:30Iklädd de nya ögonstenarna (löparskor) utbrister sonen "va fula skosnören".
Iklädd de nya ögonstenarna (löparskor) utbrister sonen "va fula skosnören".
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2010, 16:35Påminner mig om min kompis som berättade att han hade skickat ett foto på sig själv, hållandes i sin nya iPad, till sitt barnbarn 7 år. Barnbarnet svarade: "Har farfar köpt en ny keps?"
Påminner mig om min kompis som berättade att han hade skickat ett foto på sig själv, hållandes i sin nya iPad, till sitt barnbarn 7 år. Barnbarnet svarade: "Har farfar köpt en ny keps?"