Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:08Friidrottens hus: Det var jag, Yannick Tregaro, Ali Yeng, Emma Gren m.fl. + en skolklass från Angered. Var ju lite inspirerande med eliten på plats när man tränar. Kidsen ville ta kort på mig efteråt och trodde att jag var med i landslaget!! 🙂 Den reakt
Friidrottens hus: Det var jag, Yannick Tregaro, Ali Yeng, Emma Gren m.fl. + en skolklass från Angered. Var ju lite inspirerande med eliten på plats när man tränar. Kidsen ville ta kort på mig efteråt och trodde att jag var med i landslaget!! 🙂 Den reakt
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:42Haha, vilken underbar tråd!
Följande utspelade sig på Sylvesterloppet på nyårsafton för några år sedan:
Jag stod strax innan målet och hejade på löpare och hörde två kvinnor vars män sprang träffas och säga följande:
(ca 45 min in i loppet) "Springer
Haha, vilken underbar tråd!
Följande utspelade sig på Sylvesterloppet på nyårsafton för några år sedan:
Jag stod strax innan målet och hejade på löpare och hörde två kvinnor vars män sprang träffas och säga följande:
(ca 45 min in i loppet) "Springer
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:52Bra historia.....Jag tycker att det är jätteviktigt att man som förälder förklarar för barn det här med löpning å komma i mål på tid och efter andra. Vet inte hur många gånger jag tom träffat vuxna som tittat på min medalj på bröstet och sagt: "Vann du"..
Bra historia.....Jag tycker att det är jätteviktigt att man som förälder förklarar för barn det här med löpning å komma i mål på tid och efter andra. Vet inte hur många gånger jag tom träffat vuxna som tittat på min medalj på bröstet och sagt: "Vann du"..
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 20:57Haha! Viken långlivad tråd!! Det verkar finnas ett uppdämt behov att få berätta om hur missförstådd man är som motionär och vardagshjälte i löparskorna! Varvat med söta historier om barn, som tror att föräldrarna är absolut världsbäst.
Kul att läsa alla
Haha! Viken långlivad tråd!! Det verkar finnas ett uppdämt behov att få berätta om hur missförstådd man är som motionär och vardagshjälte i löparskorna! Varvat med söta historier om barn, som tror att föräldrarna är absolut världsbäst.
Kul att läsa alla
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:38@Lena: Passa dig för Avloppet, det är ett riktigt skitlopp.
Underbar kommentar!
@Lena: Passa dig för Avloppet, det är ett riktigt skitlopp.
Underbar kommentar!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:29Åh, både supporter och löparämne i en och samma unge! Härligt! 🙂
Åh, både supporter och löparämne i en och samma unge! Härligt! 🙂