Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:47"Pappa...springer man i ljusets hastighet svartnar det då för ögonen.."
"Pappa...springer man i ljusets hastighet svartnar det då för ögonen.."
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:15Vaknade imorse av att min dotter tittade ömt på mig och sa BAJS väldigt kärleksfullt.
Mmm, det samma älskling. 😀
Vaknade imorse av att min dotter tittade ömt på mig och sa BAJS väldigt kärleksfullt.
Mmm, det samma älskling. 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:20Kommer aldrig glömma då några vänners söta lilla dotter klämde ur sig en härlig kommentar hemma hos oss vid matbordet:
"Mamma! Hjälp mig av med prinsessklänningen, jag måste BAJSA!"
Kommer aldrig glömma då några vänners söta lilla dotter klämde ur sig en härlig kommentar hemma hos oss vid matbordet:
"Mamma! Hjälp mig av med prinsessklänningen, jag måste BAJSA!"
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:23Min dotter höll på att flyga drake;
"Mamma, man KAN flyga! Det är bara att släppa taget om fötterna!"
Min dotter höll på att flyga drake;
"Mamma, man KAN flyga! Det är bara att släppa taget om fötterna!"
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:25Första soldagen sen jag köpte solglasögon för löpare, och de ska ju testas. Jag möter mor och två ganska små barn. Den enda lillan tittar storögt mig och säger ganska högt:
"Mamma hon tränar. Hon har solglasögon."Vet inte om hon avsåg att jag tränade ef
Första soldagen sen jag köpte solglasögon för löpare, och de ska ju testas. Jag möter mor och två ganska små barn. Den enda lillan tittar storögt mig och säger ganska högt:
"Mamma hon tränar. Hon har solglasögon."
Vet inte om hon avsåg att jag tränade ef
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:29-> Louise: Man lämnar Tjerekovljus efter sig.
-> Louise: Man lämnar Tjerekovljus efter sig.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 11:24Har man en far som inte vill ha hund, så inser man att pappa måste dö före hundköp ... 😉
Har man en far som inte vill ha hund, så inser man att pappa måste dö före hundköp ... 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:26Jag har hävdat allergi som en anledning till att inte skaffa husdjur.
Även då det gäller fiskar. Tror att dom är på gång att genomskåda mig. (#)
Jag har hävdat allergi som en anledning till att inte skaffa husdjur.
Även då det gäller fiskar. Tror att dom är på gång att genomskåda mig. (#)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:37Du klarar dig nog ett tag till - min yngsta dotter trodde fullt och fast på min bollallergi till hon var 11-12 år. Barn kan vara väldigt godtrogna.
Du klarar dig nog ett tag till - min yngsta dotter trodde fullt och fast på min bollallergi till hon var 11-12 år. Barn kan vara väldigt godtrogna.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:45hehe jag och mellandottern var ute och sprang i söndags, när vi kom in frågade lillebror 11 år hur långt vi sprungit.
"jag sprang 6,5 km" sa dottern stolt, hennes länsta distans hittills!
jaha, det var inte alls så långt svarade han, du då?
"jag sprang 10
hehe jag och mellandottern var ute och sprang i söndags, när vi kom in frågade lillebror 11 år hur långt vi sprungit.
"jag sprang 6,5 km" sa dottern stolt, hennes länsta distans hittills!
jaha, det var inte alls så långt svarade han, du då?
"jag sprang 10