Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:01Jag hade varit ute på långpass i stugan och skulle stretcha och det skulle min systerdotter, då 2år också göra. hon härmade mig under hela stretchningen och det var ganska sött 🙂
Jag hade varit ute på långpass i stugan och skulle stretcha och det skulle min systerdotter, då 2år också göra. hon härmade mig under hela stretchningen och det var ganska sött 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:09Min dotter läser RW fast hon bara vet vad bokstäverna heter, men hon försöker göra yoga-programmet och liknande ...
Min dotter läser RW fast hon bara vet vad bokstäverna heter, men hon försöker göra yoga-programmet och liknande ...
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:12Replikskifte under morgonens långpass, som inledningsvis gick genom ett bostadsområde:
Barnröst (lite oklart varifrån, troligen en balkong): Vad gör du? Springer du?
Jag: Ja...
Barnröst: OK!
Replikskifte under morgonens långpass, som inledningsvis gick genom ett bostadsområde:
Barnröst (lite oklart varifrån, troligen en balkong): Vad gör du? Springer du?
Jag: Ja...
Barnröst: OK!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:19Omvända roller: två av mina barn försökte springa ikapp hela tiden. Den äldre vinner varje gång, vilket han ofta påminner om. Efter att jag frågat vem som kom näst sist slutade han med det.
Omvända roller: två av mina barn försökte springa ikapp hela tiden. Den äldre vinner varje gång, vilket han ofta påminner om. Efter att jag frågat vem som kom näst sist slutade han med det.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:14Roliga barncitat: Hörde precis hur min son skröt för sin kompis:
"Jag är så snabb att det blir gult och rött bakom mig."
Då är man snabb. 🙂
Roliga barncitat: Hörde precis hur min son skröt för sin kompis:
"Jag är så snabb att det blir gult och rött bakom mig."
Då är man snabb. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:43Han kanske har sett Justice League, när "Blixten" springer fort brukar det illustreras med gul/rött sudd bakom honom (hans dräkt är ju som alla vet röd med gula detaljer)
Han kanske har sett Justice League, när "Blixten" springer fort brukar det illustreras med gul/rött sudd bakom honom (hans dräkt är ju som alla vet röd med gula detaljer)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:48Gissa om han har sett Justice League...:-)
Gissa om han har sett Justice League...:-)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 16:05På tal om färger när man springer fort: Ni vet väl vad som händer om man springer snabbare än ljuset?
Det svartnar för ögonen!
På tal om färger när man springer fort: Ni vet väl vad som händer om man springer snabbare än ljuset?
Det svartnar för ögonen!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 17:30Det där låter som ett gammalt "skämt" från "Blandaren".
Det där låter som ett gammalt "skämt" från "Blandaren".
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 17:38Gammal men ärlig.
Oskar 4 år i konversation med sin mor.
- När pappa dör köper vi hund mamma.🙁
Gammal men ärlig.
Oskar 4 år i konversation med sin mor.
- När pappa dör köper vi hund mamma.
🙁