Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:25Min son på snart 5 år frågade efter senaste tävlingen:
-Vann du springtävlingen pappa?
-Nej.
- Varför gjorde du inte det?
Min son på snart 5 år frågade efter senaste tävlingen:
-Vann du springtävlingen pappa?
-Nej.
- Varför gjorde du inte det?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 13:27ja Tomas, varför gjorde du inte det ?
🙂
ja Tomas, varför gjorde du inte det ?
🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 19:22Men Tomas - menar du att du ställer upp i en springtävling, som du sedan inte vinner?! (H:)
Men Tomas - menar du att du ställer upp i en springtävling, som du sedan inte vinner?! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:02@Tiger: Efter sig, ja. Men det ljuset har man ju ingen nytta av framåt! 😉
@Tiger: Efter sig, ja. Men det ljuset har man ju ingen nytta av framåt! 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:13"Varför springer du marathon pappa när du aldrig vinner?"
Den frågan fick jag av våra döttrar när de var yngre.
"Varför springer du marathon pappa när du aldrig vinner?"
Den frågan fick jag av våra döttrar när de var yngre.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 21:23Hehe.. barn är underbara!
Jag jobbar på dagis, ibland har de små springtävlingar helt på egna lekinitiativ. En dag såg jag ett gäng komma springande, andra killen som korsade målpinnen ropade glatt; -Jaa, jag vann efter dig!
Förrförra våren när jag skul
Hehe.. barn är underbara!
Jag jobbar på dagis, ibland har de små springtävlingar helt på egna lekinitiativ. En dag såg jag ett gäng komma springande, andra killen som korsade målpinnen ropade glatt; -Jaa, jag vann efter dig!
Förrförra våren när jag skul
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2010, 21:30http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=7667184907
😉
http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=7667184907
😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 07:40😀
Lillan rättar mig när jag säger dagis ...
😀
Lillan rättar mig när jag säger dagis ...
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 07:58Jag cyklar rätt mycket, vilket gör mina små söner väldigt stolta. I går förklarade den lille (3 år) för en kompis:
- Min mamma cyklar massor och hon har jättedålig balans!
Jag cyklar rätt mycket, vilket gör mina små söner väldigt stolta. I går förklarade den lille (3 år) för en kompis:
- Min mamma cyklar massor och hon har jättedålig balans!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:18Ett år var min lilla brorson med och tittade när jag sprang Stockholm Marathon. Jag använde som vanligt min energieffektiva löpstil och kommentaren blev: Faster Anita, jag tror du sprang långsammast av alla.
Jag förlät honom för de hade trots allt sett t
Ett år var min lilla brorson med och tittade när jag sprang Stockholm Marathon. Jag använde som vanligt min energieffektiva löpstil och kommentaren blev: Faster Anita, jag tror du sprang långsammast av alla.
Jag förlät honom för de hade trots allt sett t