Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:05Puré!
Puré!
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 11:37Susanne ^
"Ja, det stod en kvinna bredvid iaf... Förmodligen en som skämdes! "
det kanske var en pik till henne?
Susanne ^
"Ja, det stod en kvinna bredvid iaf... Förmodligen en som skämdes! "
det kanske var en pik till henne?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:00En gång när när jag kom hem med en sån där tröstprismedalj som man brukar få i motionslopp så utspelade sig följande konversation:
Vann du?
Nej.
Kom du tvåa eller trea?
Nej.
Men varför fick du medalj då?Ingen har någonsin försökt stoppa mig på ett kvali
En gång när när jag kom hem med en sån där tröstprismedalj som man brukar få i motionslopp så utspelade sig följande konversation:
Vann du?
Nej.
Kom du tvåa eller trea?
Nej.
Men varför fick du medalj då?
Ingen har någonsin försökt stoppa mig på ett kvali
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:19Våran 6åring skulle berätta om en klocka med en fågel i(gök djuret!)
Våran 6åring skulle berätta om en klocka med en fågel i(gök djuret!)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 16:38Åh så rolig läsning. Vad ska man säga. Barns ord och tankar är ett underbart forum. 😀
Åh så rolig läsning. Vad ska man säga. Barns ord och tankar är ett underbart forum. 😀
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 18:08@ Lingling: Kanske det! 🙂 Men det mest troliga var nog att det speglade de vuxnas fördomar / omdöme. Jag blev inte särskilt sur, jag _är_ ju inte så smal! Och som sagt; jag tror inte att det var barnets egen åsikt!
@ Lingling: Kanske det! 🙂 Men det mest troliga var nog att det speglade de vuxnas fördomar / omdöme. Jag blev inte särskilt sur, jag _är_ ju inte så smal! Och som sagt; jag tror inte att det var barnets egen åsikt!
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 01:07Jag bara såg framför mig hur mamman själv hemma ser sig i spegeln och säger att hon är för tjock för att springa ... Annars är det säkert minst lika troligt attt barnet hört henne kommentera andra i hennes tycke för runda löpare, som du är inne på 🙁
Säc
Jag bara såg framför mig hur mamman själv hemma ser sig i spegeln och säger att hon är för tjock för att springa ... Annars är det säkert minst lika troligt attt barnet hört henne kommentera andra i hennes tycke för runda löpare, som du är inne på 🙁
Säc
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 09:26Eller när de ser på modellerna på TV och undrar "varför ser inte du ut som dem mamma?"
Ja, varför inte?;)
Men det är insidan som räknas i längden, kom ihåg det.
Eller när de ser på modellerna på TV och undrar "varför ser inte du ut som dem mamma?"
Ja, varför inte?;)
Men det är insidan som räknas i längden, kom ihåg det.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 20:48Min dotter 3 år, sitter på toaletten och funderar:
- Mamma, vart tar kisset och bajset vägen...?
-ja... det åker ner i avloppet.
-Mamma...Ska du springa där sen?
Min dotter 3 år, sitter på toaletten och funderar:
- Mamma, vart tar kisset och bajset vägen...?
-ja... det åker ner i avloppet.
-Mamma...Ska du springa där sen?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:05Man får vara glad åt att ungen fick se att tjocka tanter KAN springa, när nu stackarn fått föräldrar som inte begriper bättre.
Man får vara glad åt att ungen fick se att tjocka tanter KAN springa, när nu stackarn fått föräldrar som inte begriper bättre.