Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa hörlurar
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Jag har precis beställt en ny ipod och undrade var jag skulle köpa för hörlurar. Vad användar ni när ni springer? Mina "vanliga" trillar alltid av...

Köp några lurar från koss... Dom är inte så dyra, men du får bra ljud för pengarna.. 🙂 Och om du köper koss (plug) så sitter dom rätt bra också!

Ju, Jag funderade på dem. Jag vill att de ska sitta bra, inte mycket annat. Är det någon som kör med "nike duro" varianten?

Jag köpte ett par snäckor för några år sedan och de sitter som gjutet. De kostade visserligen nästan 400, men det är det värt utan några som helst problem. Grejen är nog att allas öron är formade lite olika, så det enda sättet att veta är att testa. Mina

Jag har en shuffle med originallurarna. Sitter som berget. Men jag har sladden innanför tröjan (svettigsladd!) så den dinglar inte alls och drar inte ur lurarna på det sättet.

Som stort fan av välrepressenterade mellanregister (det som sällan finns på lurar under 1500 kr) måste jag, precis som en annan skribent, slå ett slag för Koss och då särskilt Portan.

Man kan låta sig luras av att Koss har stark bas men oftast är det att

Bra att nån äntligen håller med...Koss är bäst! 🙂

Visst är det Koss som rockar fetast 🙂
Har ett par Koss sport eller nåt sånt. Utanpåliggande så jag faktiskt hör trafikljud omkring mig mycket bättre än proppar som man stoppar in.

tappar ju så många procent av ljudet så det är ju inte ens lönt och snacka om att du får en bra ljudbild!

hur blir man lurad till att en hörlur har mycket bas?