Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa hörlurar
You need to log in to create posts and topics.

Martin: Man jämför med några lurar som inte har det? Det är ju enorm skillnad. Allting är väl relativt, som vanligt.

Allmän fråga: Menar ni på fullaste allvar att ni ger er ut och kutar milen med rejäla hörlurar? Jag gillar bra ljud hemma, men när jag är

Martin berätta. Vi vanliga icke audiofiler hänger inte alls med. Däremot så är jag kräsen på bra ljud och vill gärna ha bra ljud utan att för den skull köpa exklusivt (onödigt dyrt) ljud.

Daniel, du verkar också vet vad du pratar om så ge oss en lektion.

Jag gillar verkligen inte Koss Plug lurar, det går ju inte att få dom att sitta kvar i örat och man verkligen trycker in dom så blir det ju bara bas. Jag skulle rekomendera sådana små lurar med silikon muffar som man stoppar in i örat, det finns tex Sony

Ärligt talat går jag mest på mina egna tester jag gjort tillsammans med en vän som är audiofil. Hans teori menar att man inte kan få bra ljud utan helkapsling kring öronen. Koss Porta är ju mera "utanpåliggande" än vad de dyrare modellerna är och förlorar

utan att någon ska ta illa upp, så menade jag bara att många köper Koss enbart för att alla säger att de är världens bästa hörlur. En del kanske uppfattar dem som det, och det tycker jag är jättekul för dem eftersom Koss även håller ett lågt pris.

Mitt t

ps nu pratar jag om pluggar som man vanligtvis har när man springer och inga utanpåliggande:-)

Hmm, och jag snackar utanpåliggande. Porta Pro för att vara specifik. Det enda jag hört som överträffar dom är de helt inbyggda jag har hemma till stereon. Men de kostar nästan 10 gånger så mycket också. Inte för att jag hört så fruktansvärt många olika l

för att återgå till ursprungsfrågan så rekommenderar jag ett par in-ear hörlurar som passar dina önskemål på ljud!:-)

Precis...det ska gå att löpa med annars är det ingen vits.

isåfall rekommenderar jag Creative ep-630.