Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa hörlurar
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan inte springa med pluggar. De hoppar bara ur. Lurarna sitter dock kvar. Jag kanske har ovanliga öron? 🙂

Enligt din bild Daniel så har du ju lite ovanliga öron 😉

Jag håller på Apples originalhörlurar. För mig sitter de perfekt!

Var länge inne på ett par Creative EP-630 som Martin rekommenderade, men när jag väl stod där i butiken med mitt feta kreditkort i näven blev det ett par dyrare Sennheiser CX300 som Jens rekommenderade. Nu ska vi se hur dom är...

Jag tror ärligt att mina öron är konstiga. Inga snäckor sitter kvar, inte ens på bussen. De kanske reppellerar mot vaxet?

Har du provat dra på skummgummikuddar över snäckorna? Finns att köpa på Clas Ohlson... Utan dom får jag smärtkänningar i öronen. Med kuddarna är jag helt symptomfri... Och snäckorna sitter som dom ska.

Hade mina nya fina Sennheisers på under eftermiddagen och kunde njuta av det supergoa ljudet. Sen när jag skulle springa så bytte jag av nån outgrundlig anledning till dom små kuddarna. Resultatet var... INGEN bas. Det verka läcka runt kuddarna och dessut

Det fungerar utmärkt utan snäckor. Utanpåliggande sitter perfekt på mig både när jag cyklar och springer så ja behöver inga snäckor. Jag bryr mig inte om frisyren heller så jag fortsätter med utanpåliggande lurar. Blir bättre ljud då också 🙂

Koss KSC 75 är dom bästa lurar jag haft till fysisk aktivitet eller på bussen mm. Sitter inte så hårt mot örat så basen kan bli lite klen men det passar mig utmärkt. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=21545