Quote from Guest on 18 April 2012, 22:17Knappt att jag vågar säga: Om jag känner att jag är på väg att bli förkyld så brukar jag träna. Inte överdrivet hårt. Iförrigår kände jag lite i halsen, någon droppe i näsan. Jag sprang 14 km i normaltempo. Och nu är jag frisk som en nötkärna. När jag dä
Knappt att jag vågar säga: Om jag känner att jag är på väg att bli förkyld så brukar jag träna. Inte överdrivet hårt. Iförrigår kände jag lite i halsen, någon droppe i näsan. Jag sprang 14 km i normaltempo. Och nu är jag frisk som en nötkärna. När jag dä
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 22:27När jag var yngre och spelade fotboll så fungerade precis samma sak, i alla fall vad jag minns!
Nu när jag känner mig förkyld och försöker träna så brukar det oftast sluta med att jag blir rejält sjuk! Men som sagt, för några år sedan så kände jag verkli
När jag var yngre och spelade fotboll så fungerade precis samma sak, i alla fall vad jag minns!
Nu när jag känner mig förkyld och försöker träna så brukar det oftast sluta med att jag blir rejält sjuk! Men som sagt, för några år sedan så kände jag verkli
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 01:06Håller med dig lite men det beror nog mycket på hur långt gånget förskylningen är.
Om man varit sjuk och är i slutskedet så att säga så har jag ofta varit ute på en runda och sprungit mig frisk, har tagit upp detta i några sammanhang och det är faktiskt
Håller med dig lite men det beror nog mycket på hur långt gånget förskylningen är.
Om man varit sjuk och är i slutskedet så att säga så har jag ofta varit ute på en runda och sprungit mig frisk, har tagit upp detta i några sammanhang och det är faktiskt
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 07:55Nu vill jag inte direkt uppmana folk att träna bort sina åkommor, men det kan ändå vara intressant att läsa detta:
http://well.blogs.nytimes.com/2009/10/14/phys-ed-does-exercise-boost-immunity/
Nu vill jag inte direkt uppmana folk att träna bort sina åkommor, men det kan ändå vara intressant att läsa detta:
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 10:29Man kan inte nog poängtera att det gäller som sagt att köra lugnt. Maxpulsansträngning i kombination med förkylning är bara dumt.
Man kan inte nog poängtera att det gäller som sagt att köra lugnt. Maxpulsansträngning i kombination med förkylning är bara dumt.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 10:58Man eller mus?
Man eller mus?
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 13:06Mus!
Mus!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 13:17Hellre frisk mus än man med hjärtmuskelinflammation.
Hellre frisk mus än man med hjärtmuskelinflammation.
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2012, 13:24Här är det nog Åsna eller Uggla som är den vettiga djurjämförelsen!
Här är det nog Åsna eller Uggla som är den vettiga djurjämförelsen!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 14:18+1
+1