Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 13:52Någon som har varit med om ett delvis motsatt fenomen: Innan passet känns det i kroppen som att det är en förkylning på gång, man kanske är lite snorig och tät. Däremot under passet är man ovanligt pigg och det känns lätt att springa. Men sedan bryter för
Någon som har varit med om ett delvis motsatt fenomen: Innan passet känns det i kroppen som att det är en förkylning på gång, man kanske är lite snorig och tät. Däremot under passet är man ovanligt pigg och det känns lätt att springa. Men sedan bryter för
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 14:14Välkänt att vissa kan känna sig i toppform precis innan man blir sjuk. Kanske därför man blir sjuk för att man kan ta i för mycket. Som sagt lågpulsträning på en nivå som klassas som återhämtningspass har förmodligen en restaurerande effekt på kroppen på
Välkänt att vissa kan känna sig i toppform precis innan man blir sjuk. Kanske därför man blir sjuk för att man kan ta i för mycket. Som sagt lågpulsträning på en nivå som klassas som återhämtningspass har förmodligen en restaurerande effekt på kroppen på
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 14:36Oskar: intressant att det inte bara är jag. Kräver att man kan känna igen symtomen för att hantera dem rätt, i och med att kroppen ger så motsägelsefulla signaler.
Oskar: intressant att det inte bara är jag. Kräver att man kan känna igen symtomen för att hantera dem rätt, i och med att kroppen ger så motsägelsefulla signaler.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 21:33Jag gissar att "förkylning" är ett ganska luddigt begrepp. Har hört att det handlar om 200 olika virus. Det kanske betyder att metoden "lugn träning mot förkylning" kan funka för vissa virus för vissa personer i ett visst stadium av sjukdomen.
Men jag h
Jag gissar att "förkylning" är ett ganska luddigt begrepp. Har hört att det handlar om 200 olika virus. Det kanske betyder att metoden "lugn träning mot förkylning" kan funka för vissa virus för vissa personer i ett visst stadium av sjukdomen.
Men jag h
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 15:28Bästa medicinen mot förkylningar i samband med löpning är att härda sig genom att springa i shorts och bar överkropp ända in på vinterkanten och bada ute hela året. Då slipper man också de flesta andra sjukdomar.
Bästa medicinen mot förkylningar i samband med löpning är att härda sig genom att springa i shorts och bar överkropp ända in på vinterkanten och bada ute hela året. Då slipper man också de flesta andra sjukdomar.