Quote from Guest on 22 March 2010, 13:45Otroligt vacker runda. ca 100m höjdskillnad.
www.bastad-marathon.se
Otroligt vacker runda. ca 100m höjdskillnad.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 13:55Kul! Lite dyrt vid första anblicken, men eftersom överskottet går till välgörenhet så är det inget att bråka om.
Misstänker en fantastisk natur. Hoppas kunna göra detta som ett härligt långpass i sommar. 🙂
Kul! Lite dyrt vid första anblicken, men eftersom överskottet går till välgörenhet så är det inget att bråka om.
Misstänker en fantastisk natur. Hoppas kunna göra detta som ett härligt långpass i sommar. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:25En lagom cykelrunda hemifrån.
En lagom cykelrunda hemifrån.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:30Fortfarande inga allvädersbanor på Örebäcksvallen?
Fortfarande inga allvädersbanor på Örebäcksvallen?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:38Troligen ett fantastiskt Marathonlopp. Bjäre runt på cykel går ungefär samma sträcka och den har jag cyklat på min enhjuling, så jag kan garantera er att det är en fantastisk natur och vackra vyer. Det finns en riktigt tuff backe, betydligt värre än Väste
Troligen ett fantastiskt Marathonlopp. Bjäre runt på cykel går ungefär samma sträcka och den har jag cyklat på min enhjuling, så jag kan garantera er att det är en fantastisk natur och vackra vyer. Det finns en riktigt tuff backe, betydligt värre än Väste
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:19Ska sannolikt vandra denna sträcka och lite till i maj. Får se om jag är redo för marathon redan i juli! Får bevakas. *lägger in i kalender*
Tillägg: Ser att det är hela 7 timmar att springa på så då hinner man ju ta en redig fika någonstans.
Ska sannolikt vandra denna sträcka och lite till i maj. Får se om jag är redo för marathon redan i juli! Får bevakas. *lägger in i kalender*
Tillägg: Ser att det är hela 7 timmar att springa på så då hinner man ju ta en redig fika någonstans.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:57Kommer banan att vara konrollmätt av godkänd banmätare?
Eftersom det är sommar och Båstad så kan jag tänka mig att detta lopp verkligen har dragningskraft om det ganska omgående exponeras i rätt mediasammanhang.
Kanske kan www.marathon.se skriva något o
Kommer banan att vara konrollmätt av godkänd banmätare?
Eftersom det är sommar och Båstad så kan jag tänka mig att detta lopp verkligen har dragningskraft om det ganska omgående exponeras i rätt mediasammanhang.
Kanske kan http://www.marathon.se skriva något o
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 08:27Roland, om kilometermarkeringarna på kartan visar rätt håll, så får man springa NERFÖR Kattviksbacken.
Roland, om kilometermarkeringarna på kartan visar rätt håll, så får man springa NERFÖR Kattviksbacken.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 09:03Aj Catrin, det såg jag inte, då ska jag inte vara med i a f (skrattar) och skojar så klart, den blir nog lika bra ändå!!! Med rätt marknadsföring och lite resurser så här i startskedet, så kan det bli ett årligt återkommande inslag i sommarsverige, som ba
Aj Catrin, det såg jag inte, då ska jag inte vara med i a f (skrattar) och skojar så klart, den blir nog lika bra ändå!!! Med rätt marknadsföring och lite resurser så här i startskedet, så kan det bli ett årligt återkommande inslag i sommarsverige, som ba
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 10:20Haha, jag ska inte heller springa, men kanske sitta i en solstol och kolla på dem som springer (hos kompisar som har stuga där, inom synhåll från Kattviksbacken... (H)
Haha, jag ska inte heller springa, men kanske sitta i en solstol och kolla på dem som springer (hos kompisar som har stuga där, inom synhåll från Kattviksbacken... (H)