Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:52Varför osanktionerat i år? Då ska man öht inte arrangera.
Varför osanktionerat i år? Då ska man öht inte arrangera.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 19:32Man kan visst arrangera osanktionerat.
Om det framgår tydligt, så är det enda som händer att om
någon sätter ett rekord ( svenskt eller distrikt ) det ej kan godkännas.
Banrekord lär det ju bli, men det är OK.Man bör dock ej anmäla sig i en klubb till
Man kan visst arrangera osanktionerat.
Om det framgår tydligt, så är det enda som händer att om
någon sätter ett rekord ( svenskt eller distrikt ) det ej kan godkännas.
Banrekord lär det ju bli, men det är OK.
Man bör dock ej anmäla sig i en klubb till
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:02Hur fungerar det med försäkringar?
Hur fungerar det med försäkringar?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:11Svenskar är överförsäkrade.
Svenskar är överförsäkrade.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:15Då finns det inte någon försäkring som ingår?
Då finns det inte någon försäkring som ingår?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:27Låter som ett supertrevligt lopp, funderar starkt på att ta detta som min jungfrumara istället för att kuta omkring i Köpenhamn.
Spännande också med ambitionen att kanske hålla ironman i Båstad - någon som vet hur seriösa de tankarna är och vilket år ma
Låter som ett supertrevligt lopp, funderar starkt på att ta detta som min jungfrumara istället för att kuta omkring i Köpenhamn.
Spännande också med ambitionen att kanske hålla ironman i Båstad - någon som vet hur seriösa de tankarna är och vilket år ma
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 17:41Lite nyheter kring loppet:
- Förbundets banmätare kommer och kontrollmäter banan den 9 maj. Efter detta kommer vi att ansöka om distriktssanktion för loppet. (Jag har förbättrat kartan, så ni ser lite bättre vart banan går)
- Pasta efter loppet till alla
Lite nyheter kring loppet:
- Förbundets banmätare kommer och kontrollmäter banan den 9 maj. Efter detta kommer vi att ansöka om distriktssanktion för loppet. (Jag har förbättrat kartan, så ni ser lite bättre vart banan går)
- Pasta efter loppet till alla
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 11:06(t+) Skall se till att fixa anmälan innan månadens slut. 🙂
(t+) Skall se till att fixa anmälan innan månadens slut. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:27Pasta efter loppet också, det avgör saken - jag ska in och betala ikväll 😉
Jag tror detta kommer att bli en fantastiskt bra tillställning och är spänd över vad ni får ihop till nästa år. Eftersom jag ändå måste höja ribban för mig själv så antar jag ut
Pasta efter loppet också, det avgör saken - jag ska in och betala ikväll 😉
Jag tror detta kommer att bli en fantastiskt bra tillställning och är spänd över vad ni får ihop till nästa år. Eftersom jag ändå måste höja ribban för mig själv så antar jag ut
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 22:32Anmäld!
Nu brinner det i knutarna om det skall bli till det lägre priset.
Vi ses i Båstad. 😀
Anmäld!
Nu brinner det i knutarna om det skall bli till det lägre priset.
Vi ses i Båstad. 😀