Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 11:52OK Catrin men skulle det vara så att jag springer så hoppas jag att du orkar resa dig ur solstolen och komma och heja samt serva med dricka och frukt!!!! Sedan får du återvända till solstolen igen!!!
OK Catrin men skulle det vara så att jag springer så hoppas jag att du orkar resa dig ur solstolen och komma och heja samt serva med dricka och frukt!!!! Sedan får du återvända till solstolen igen!!!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 12:07Givet! (t+)
Givet! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 12:10Tack, det värmer! (skrattar)
Tack, det värmer! (skrattar)
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 20:16Helt klart intressant!
Helt klart intressant!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:28Tack för alla positiva kommentarer och tips!
Banan kommer att kontrollmätas snart nu när snön är borta. Jag har meddelat marathon.se och marathonsällskapet samt några andra siter (tack för tipset). Hoppas vi får ut tävlingen till flera, det hade varit rol
Tack för alla positiva kommentarer och tips!
Banan kommer att kontrollmätas snart nu när snön är borta. Jag har meddelat marathon.se och marathonsällskapet samt några andra siter (tack för tipset). Hoppas vi får ut tävlingen till flera, det hade varit rol
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:54Jag vill gärna vara med, dock lockar även Kustmaran som går samma dag i Blekinge, ett av de få landskap jag ännu inte tävlat i.
Jag vill gärna vara med, dock lockar även Kustmaran som går samma dag i Blekinge, ett av de få landskap jag ännu inte tävlat i.
Quote from Mari Johansson on 26 March 2010, 10:21Det här låter klart intressant. Förvisso står även Kustmaran på min to-do-list, men detta verkar också vara ett trevligt event. Skall bara stämma av lite först... Jag är riktigt sugen. dessutom tilltalas jag av att det äntligen finns en arrangör som våga
Det här låter klart intressant. Förvisso står även Kustmaran på min to-do-list, men detta verkar också vara ett trevligt event. Skall bara stämma av lite först... Jag är riktigt sugen. dessutom tilltalas jag av att det äntligen finns en arrangör som våga
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:23Kan man inte hålla ut tiden lite för att anmäla sig till det lägre priset 495 kr? April ut?
Känns som om informationen om loppet knappt kom innan tiden för billigaste anmälan går ut?Bara en tanke, jag tror det skulle kunna göra att ni får fler anmälning
Kan man inte hålla ut tiden lite för att anmäla sig till det lägre priset 495 kr? April ut?
Känns som om informationen om loppet knappt kom innan tiden för billigaste anmälan går ut?
Bara en tanke, jag tror det skulle kunna göra att ni får fler anmälning
Quote from Mari Johansson on 26 March 2010, 13:26Instämmer med Anders
Instämmer med Anders
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 13:57Jag håller med om att det billiga priset borde hållas lite längre. Men nu väljer jag att betala i helgen 🙂
Jag håller med om att det billiga priset borde hållas lite längre. Men nu väljer jag att betala i helgen 🙂