Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 18:05Åker troligtvis över dagen från Göteborg/Tjörn om någon vill åka med 🙂
Åker troligtvis över dagen från Göteborg/Tjörn om någon vill åka med 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:02Nu finns det deltagarlista på hemsidan också! 🙂
Nu finns det deltagarlista på hemsidan också! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 15:26Inte så många anmälda än. Undrar hur många man uppskattar ska springa. Det ska väl inte gärna vara fler funktionärer än löpare.
Inte så många anmälda än. Undrar hur många man uppskattar ska springa. Det ska väl inte gärna vara fler funktionärer än löpare.
Quote from Linnea Olsson on 17 June 2010, 14:18Båstad ligger nära mig och det är ett naturskönt område så det här ser lockande ut. Men eftersom jag upptäckte denna tävling idag, två dager efter sista anmälningsdag, så måste jag betala 795 kronor. Varför är det så dyrt? Jag tror nog inte jag har betala
Båstad ligger nära mig och det är ett naturskönt område så det här ser lockande ut. Men eftersom jag upptäckte denna tävling idag, två dager efter sista anmälningsdag, så måste jag betala 795 kronor. Varför är det så dyrt? Jag tror nog inte jag har betala
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 16:51T-shirt, pasta samt överkottet går till gott ändamål 🙂
Det ser ut att bli varmt och skönt i morgon!
T-shirt, pasta samt överkottet går till gott ändamål 🙂
Det ser ut att bli varmt och skönt i morgon!
Quote from Mari Johansson on 3 July 2010, 21:51Med ett sådant klockrent kanonarrangemang är det värt varenda spänn. Och jag snackar kanonarrangemang 🙂
Med ett sådant klockrent kanonarrangemang är det värt varenda spänn. Och jag snackar kanonarrangemang 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 23:03Smacka på du bara!
Stort tack för Båstad marathon!
Finaste maratonbana jag sprungit, det mest klockrena arrangmang jag upplevt och massor av entusiastiska människor som hejade längs vägen.
Vet ni att det till och med ingick skjuts till stranden efter lop
Smacka på du bara!
Stort tack för Båstad marathon!
Finaste maratonbana jag sprungit, det mest klockrena arrangmang jag upplevt och massor av entusiastiska människor som hejade längs vägen.
Vet ni att det till och med ingick skjuts till stranden efter lop
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 23:34Det blir en tradition, vi lovar!
Tack!
Det blir en tradition, vi lovar!
Tack!