Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 14:59Haha, om en vanlig "Svensson" skulle läsa den här tråden skulle hon/han nog inte tro sina ögon. Att folk faktist LETAR upp de brantaste och jävligaste backarna som finns i Stockholm för att köra uppför, gärna ett antal gånger. Inte konstigt att folk som s
Haha, om en vanlig "Svensson" skulle läsa den här tråden skulle hon/han nog inte tro sina ögon. Att folk faktist LETAR upp de brantaste och jävligaste backarna som finns i Stockholm för att köra uppför, gärna ett antal gånger. Inte konstigt att folk som s
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 15:08Många av mina vänner tycker ja är helt av banan:D.
Många av mina vänner tycker ja är helt av banan:D.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 22:31Kan rekommendera Myrstugebacken, botkyrka, 1000 meter. Hittas frän Glömstavägen.
Kan rekommendera Myrstugebacken, botkyrka, 1000 meter. Hittas frän Glömstavägen.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 23:04Jag testade Orsavägen häromdagen och kommer garanterat hälsa på igen. Kanonbacke. Nästan Koppenberglutning på den.
Jag testade Orsavägen häromdagen och kommer garanterat hälsa på igen. Kanonbacke. Nästan Koppenberglutning på den.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:01Cyklar ni söder om stan finns det många bra backar
Myrstugubacken vid Masmo
Ett par backar förbi Riksten
Sturehofsrundan i bra tempo. Många småtuffa backar som tillsammans tar
Viksberg på väg ner mot Södertälje
Kagghamrabacken (bergspris på Gran fondo fö
Cyklar ni söder om stan finns det många bra backar
Myrstugubacken vid Masmo
Ett par backar förbi Riksten
Sturehofsrundan i bra tempo. Många småtuffa backar som tillsammans tar
Viksberg på väg ner mot Södertälje
Kagghamrabacken (bergspris på Gran fondo fö
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 09:05Härligt, det verkar finnas en del backar i stan 😉
Testade någon ute i Viksjö förra veckan, men den var halva grusväg så den rekommenderas ej...
Tippen i Vällingby/Hässelby var helt okej...Nu är det nog Orsabacken eller Hakungebacken som får sitt näs
Härligt, det verkar finnas en del backar i stan 😉
Testade någon ute i Viksjö förra veckan, men den var halva grusväg så den rekommenderas ej...
Tippen i Vällingby/Hässelby var helt okej...
Nu är det nog Orsabacken eller Hakungebacken som får sitt näs
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 09:09Backen till/från kungsängen är inte helt fel. Men världens bästa backe finns utanför dörren - Nyårsvägen i Järfälla. Brant och hyfsat lång. Dessutom finns ju vägen ner/upp till Bruket som man kan förlänga med.
Backen till/från kungsängen är inte helt fel. Men världens bästa backe finns utanför dörren - Nyårsvägen i Järfälla. Brant och hyfsat lång. Dessutom finns ju vägen ner/upp till Bruket som man kan förlänga med.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:03Haha Lena, precis de blickarna fick jag i fredags hemma på Åland. Körde backträning i en backe på en mindre trafikerad väg och hann passera samma cyklister 3 ggr under den tiden 2 ggr uppåt och 3 ggr nedåt, de såg verkligen frågande ut när jag kom susande
Haha Lena, precis de blickarna fick jag i fredags hemma på Åland. Körde backträning i en backe på en mindre trafikerad väg och hann passera samma cyklister 3 ggr under den tiden 2 ggr uppåt och 3 ggr nedåt, de såg verkligen frågande ut när jag kom susande
Quote from Nina Schmidt on 28 June 2010, 13:06varning för hakungebacken....den är hemsk....men nyttig (H:)
varning för hakungebacken....den är hemsk....men nyttig (H:)