Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Johan.

FF?
Du menar väl inte "Fine Festival" som är nåt flytande i en brun nyans.
En toppenprodukt.
Mycket forskning bakom måste det ha varit.

Nu börjar detta likna nåt. Själv dricker jag rödvin och hoppas att det hjälper!

I morn blir det simning och sen test av Nike Free 5.0 - hoppas mycket på dom.

Detta skrives natürlich på en MacBook

Åh f-n!

Nike Free betyder en sorts löparpjucks, och inte avsaknad av!!! (#)

Jag har hamnat efter min tid, undrar vad som hänt, det är väl nåt vetenskapligt som gått snett förstås, när man springer fortare än ljuset svartnar det för önen. (H)

FF i form

5.0-varianten av Nike Free har faktiskt rejält tjocka sulor, mest under hälen. Dock är sulan ganska mjuk och böjlig på grund av den segmenterade undersidan. Jag dem på mig nu och uppskattar att tjockleken är ca 3 cm.

3.0-varianten verkar ha nästan lika

Ulf,

om du springer i VFF och sedan när du kommer hem laddar ner antingen OpenSolaris eller nån lämplig Linuxversion (som tex Ubuntu). Eller också köper du en Mac. Har precis beställt SnowLeopard till mig och dottern.

/B.

PS. Har Windows 7 nåt med de 7

Om Nike Free är för tjocka och ni vill ha nåt som mer liknar vanliga löparskor än de traditionella Fivefingers, så kanske de nya Bikila kan vara nåt. Verkar komma till våren.

http://www.runblogger.com/2009/09/vibram-fivefingers-new-vff-bikila.html

Varför i helvete måste dammodellen vara rosa??? (Dessutom kombinerat med orange)?????

Christer,

köp herrmodellen för en gångs skull vetja! 😉

Nu ska jag släppa datorn och kolla på Mythbusters med grabben i stället..

/B.

Börje, jag har jobbat på och sålt Mac:ar sedan början på 90-talet så jag har ett antal redan... 🙂 Inte ett virus på alla år... (nä, visst ja, det finns ju inga...)

Hygien igen ... tar man med sig diverse bakterier och svampar ner i skorna så är det mkt möjligt att de trivs bättre, men ... om 300 barn på en skola delar på lven som städas max en gång om dagen så är det lvet ett medium för att sprida diverse just sva