Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:02Hygien.
Bra skrivet. Rättelse. Läste förra inlägget helt fel.
Hon är ju emot barfota. Herreminje.
Ju mer nakna fötter ju bättre hygien.
Att vi sedan av regler tvingas att ha skor som ökar bakteriehärden är ju en annan sida av saken.Nakna föttter
Hygien.
Bra skrivet. Rättelse. Läste förra inlägget helt fel.
Hon är ju emot barfota. Herreminje.
Ju mer nakna fötter ju bättre hygien.
Att vi sedan av regler tvingas att ha skor som ökar bakteriehärden är ju en annan sida av saken.
Nakna föttter
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:18Johan X: Du har helt rätt, visst är det så att argumenten "det finns ingen forskning som visar att..." används ganska ofta i debatter och diskussioner om allehanda ting som ett pseudovetenskapligt slagträ och det accepteras ofta som ett vettig åsikt. Vete
Johan X: Du har helt rätt, visst är det så att argumenten "det finns ingen forskning som visar att..." används ganska ofta i debatter och diskussioner om allehanda ting som ett pseudovetenskapligt slagträ och det accepteras ofta som ett vettig åsikt. Vete
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:29Apropå steg: under sommaren och hösten har jag klivit över tio mil i veckan. Med detta har jag fått ett annorlunda steg. Jag tassar nu fram (nåja) på fram/mellan-fot och springer med upp mot 190 steg per minut. Tidigare sprang jag med tydlig mellanfot/häl
Apropå steg: under sommaren och hösten har jag klivit över tio mil i veckan. Med detta har jag fått ett annorlunda steg. Jag tassar nu fram (nåja) på fram/mellan-fot och springer med upp mot 190 steg per minut. Tidigare sprang jag med tydlig mellanfot/häl
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 21:08En av de saker som "alla" verkar överens om vad gäller löpning/löpträning är att man ska variera sig. Snabbt, långt, intervall, backar, fartlek etc. Bra för utvecklingen, bra för att undvika skador, bra för motivation.
Varför ska man alltid ha samma sak
En av de saker som "alla" verkar överens om vad gäller löpning/löpträning är att man ska variera sig. Snabbt, långt, intervall, backar, fartlek etc. Bra för utvecklingen, bra för att undvika skador, bra för motivation.
Varför ska man alltid ha samma sak
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 19:10Intressant att ett annat löpsteg kan ge en annan kadens...
Jag har brukat lufsa omkring i ganska tjocksulade joggingskor, men senaste halvåret haft gå-skor i form av nästan joggingskor med tunnare sulor. Några ggr har jag "tvingats" springa i dem, t.ex.
Intressant att ett annat löpsteg kan ge en annan kadens...
Jag har brukat lufsa omkring i ganska tjocksulade joggingskor, men senaste halvåret haft gå-skor i form av nästan joggingskor med tunnare sulor. Några ggr har jag "tvingats" springa i dem, t.ex.
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 19:12Nike Free!
Nike Free!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 19:13Kunde vi sen bli av med vissa operativsystem också... 🙂
Kunde vi sen bli av med vissa operativsystem också... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 19:18Johan - jag undrar lite vad du dricker i kväll - lite konstiga inlägg 🙂
Jag tror inte att Windows försvinner med barfota-löpning - nej, tyvärr!
Johan - jag undrar lite vad du dricker i kväll - lite konstiga inlägg 🙂
Jag tror inte att Windows försvinner med barfota-löpning - nej, tyvärr!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 19:30Såg just i en tråd om magneter och luftjoner härintill att allt hänger på tron... 🙂
Men ok då, jag sätter väl i korken, knyter på mig skorna, och inväntar att bli seriös... 🙂
Såg just i en tråd om magneter och luftjoner härintill att allt hänger på tron... 🙂
Men ok då, jag sätter väl i korken, knyter på mig skorna, och inväntar att bli seriös... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 19:30"Jag tror inte att Windows försvinner med barfota-löpning - nej, tyvärr!"
Attans, det är därför jag sprungit i VFF sedan i juni, men nu kom ju Windows 7 i alla fall...:)
"Jag tror inte att Windows försvinner med barfota-löpning - nej, tyvärr!"
Attans, det är därför jag sprungit i VFF sedan i juni, men nu kom ju Windows 7 i alla fall...:)