Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 06:27New Balance passar inte alls på mina fötter. Hälkappan sitter väldigt illa. Adidas däremot, mmmm 😀
New Balance passar inte alls på mina fötter. Hälkappan sitter väldigt illa. Adidas däremot, mmmm 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 08:57Æar supernøjd med NB Minimus MR00 + før dig ær ju att den turkosa dammodellen sjukt het.
Funkar dessutom bra nær man kør baslyft, men inte alls om man måste gøra hastiga riktingsførændringar (shuttle runs etc.)
Æar supernøjd med NB Minimus MR00 + før dig ær ju att den turkosa dammodellen sjukt het.
Funkar dessutom bra nær man kør baslyft, men inte alls om man måste gøra hastiga riktingsførændringar (shuttle runs etc.)
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 11:11NB WR00 tror jag inte skiljer sig så jättemycket från din Nike Free. Lägre dropp, men forfarande ganska mycket sula under (12mm) som tar bort mark-känslan. Sedan ska just den modellen vara ganska trånga i framfoten också så att foten riskerar att bli ihop
NB WR00 tror jag inte skiljer sig så jättemycket från din Nike Free. Lägre dropp, men forfarande ganska mycket sula under (12mm) som tar bort mark-känslan. Sedan ska just den modellen vara ganska trånga i framfoten också så att foten riskerar att bli ihop
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 13:43Jag har testat både VivoBarefoot och Merrell, men Merrell blev min favorit. Sulan är lite tjockare om man mäter den men jag tycker Vivos sula är stummare så jag tycker Merrells sula upplevs som tunnare.
Jag har testat både VivoBarefoot och Merrell, men Merrell blev min favorit. Sulan är lite tjockare om man mäter den men jag tycker Vivos sula är stummare så jag tycker Merrells sula upplevs som tunnare.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 14:18Vivobarefoot rekomenderar att man tar bort innersulan på deras skor efter ett tag för just bättre mark-känsla. Dom är gjorda för att användas utan innersulan.
BILD:http://www.vivobarefoot.com/media/about_tp/vb_web_why_vb_bottom_diagram.jpg
Vivobarefoot rekomenderar att man tar bort innersulan på deras skor efter ett tag för just bättre mark-känsla. Dom är gjorda för att användas utan innersulan.
BILD:http://www.vivobarefoot.com/media/about_tp/vb_web_why_vb_bottom_diagram.jpg
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 15:15Jag tycker att Vivobarefoot har mer "kräppapperskänsla". Medan Merrell mer "smiter åt under foten". Jag föredrar Merrell att springa i och Vivobarefoot att gå i. Vivobarefoot är nog mera barfota än Merrell, om man vill se det ut den synvinkeln. 🙂
Jag tycker att Vivobarefoot har mer "kräppapperskänsla". Medan Merrell mer "smiter åt under foten". Jag föredrar Merrell att springa i och Vivobarefoot att gå i. Vivobarefoot är nog mera barfota än Merrell, om man vill se det ut den synvinkeln. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2013, 17:02The original barefeet shoes: (Kejsarens nya skor):
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_IMGWfdPsBEU/Sn8K5x9d2cI/AAAAAAAAAL0/KeNhA2QoCH8/s1600/bara+f%C3%B6tter.jpg
The original barefeet shoes: (Kejsarens nya skor):
BILD:http://2.bp.blogspot.com/_IMGWfdPsBEU/Sn8K5x9d2cI/AAAAAAAAAL0/KeNhA2QoCH8/s1600/bara+f%C3%B6tter.jpg
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 17:05Problemet med dom skorna, Christer, är att det är svårt att ha många par. Habegäret ska ju liksom ha sitt! 😉
Problemet med dom skorna, Christer, är att det är svårt att ha många par. Habegäret ska ju liksom ha sitt! 😉
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2013, 17:07Jo, jag vet. Jag borde inte bry mig men jag har så otroligt svårt för begreppet barfotaskor! (Ingen behöver förklara nåt, det är bara mig det är fel på)
Jo, jag vet. Jag borde inte bry mig men jag har så otroligt svårt för begreppet barfotaskor! (Ingen behöver förklara nåt, det är bara mig det är fel på)
Quote from Jonny Persson on 28 January 2013, 17:10Hä int lönt å förklar Christer.
Och om det är något tröst klarar jag inte heller av ordet utan använder mig hellre av benämningen gorillaskor.
Hä int lönt å förklar Christer.
Och om det är något tröst klarar jag inte heller av ordet utan använder mig hellre av benämningen gorillaskor.