Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 17:43Jag kan inte se någon gorilla med skor i "Gorillas in The Mist" som går på HBO nu.
Jag kan inte se någon gorilla med skor i "Gorillas in The Mist" som går på HBO nu.
Quote from Jonny Persson on 28 January 2013, 17:49Dom ligger efter oss i utvecklingen David.
Dom ligger efter oss i utvecklingen David.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 10:33Använder ni FifeFingers skor strumpor eller inte?? 🙂
Använder ni FifeFingers skor strumpor eller inte?? 🙂
Quote from Tini Kjellin on 9 February 2013, 11:08Jag har aldrig strumpor i mina VFF oavsett om det är gymträning (VFF Speed), löpning (VFF Speed, VFF Lontra) eller till vardags (VFF Trek LS). Jag har två par tåstrumpor men av någon anledning känns det konstigt att ha dem på sig oavsett om jag har dem i
Jag har aldrig strumpor i mina VFF oavsett om det är gymträning (VFF Speed), löpning (VFF Speed, VFF Lontra) eller till vardags (VFF Trek LS). Jag har två par tåstrumpor men av någon anledning känns det konstigt att ha dem på sig oavsett om jag har dem i
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 12:32Du är inte klok som springer barfota!!!!!!!!!!!!
Vilka skor använder du?????????????????Får sådant som ovan. (t-)
Varför vill skoanvändare förnedra riktiga barfotalöpare?
PS. Svar. Vi riktiga barfotalöpare måste förstå att utvecklingen går framåt. Så
Du är inte klok som springer barfota!!!!!!!!!!!!
Vilka skor använder du?????????????????
Får sådant som ovan. (t-)
Varför vill skoanvändare förnedra riktiga barfotalöpare?
PS. Svar. Vi riktiga barfotalöpare måste förstå att utvecklingen går framåt. Så
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 17:58Jag har sprungit länge med Eco skor och har ett par Nike parfota skor. Men har nu bestält provning Vibram Fife finger skor. Har varit länge sugen att äga sådan!! Då när jag började använda barfota skor försfann mitt benhinnebroblem,Och tiderna blev också
Jag har sprungit länge med Eco skor och har ett par Nike parfota skor. Men har nu bestält provning Vibram Fife finger skor. Har varit länge sugen att äga sådan!! Då när jag började använda barfota skor försfann mitt benhinnebroblem,Och tiderna blev också
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 09:29K-G:
"Vi riktiga barfotalöpare måste förstå att utvecklingen går framåt. Så numera är man barfota i skor!"
Du får också lära dig att något som är skitgott inte smakar skit. Att rusningstrafiken inte rusar fram. Att myggor sticks fastän dom ger myggbett.
K-G:
"Vi riktiga barfotalöpare måste förstå att utvecklingen går framåt. Så numera är man barfota i skor!"
Du får också lära dig att något som är skitgott inte smakar skit. Att rusningstrafiken inte rusar fram. Att myggor sticks fastän dom ger myggbett.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 12:56Nej Tor. Livet är fantastiskt. (t+)
Att sedan några få går på lite vad som helst är egentligen skrattretande.
Skratt förlänger livet. (t+)Att då väl många av de få skadar sig är tyvärr inget att glädjas åt. (t-)
Nej Tor. Livet är fantastiskt. (t+)
Att sedan några få går på lite vad som helst är egentligen skrattretande.
Skratt förlänger livet. (t+)
Att då väl många av de få skadar sig är tyvärr inget att glädjas åt. (t-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 23:07Javisst! Livet är fantastisk! Mana får välja som man vill! Ni Tor och K.G. är helt rätt!! Det är bra att få andligt ledning! 😉
Javisst! Livet är fantastisk! Mana får välja som man vill! Ni Tor och K.G. är helt rätt!! Det är bra att få andligt ledning! 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 13:05"Man får välja som man vill!"
Men om man väljer barfotaskor har man blivit lurad och förtränar att bli hånad, enligt K-G.
Själv kunde jag inte bry mig mindre om vad folk har på fötterna eller vad folk har för kläder överhuvudtaget så länge dom själva tr
"Man får välja som man vill!"
Men om man väljer barfotaskor har man blivit lurad och förtränar att bli hånad, enligt K-G.
Själv kunde jag inte bry mig mindre om vad folk har på fötterna eller vad folk har för kläder överhuvudtaget så länge dom själva tr