Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 16:51Skit också, en dag försent. Har en kollega som flyger från Sverige som hade kunnat köpa med sig. Jag får undersöka de lokala "pharmacias" och förlita mig på min stapplande spanska..
Skit också, en dag försent. Har en kollega som flyger från Sverige som hade kunnat köpa med sig. Jag får undersöka de lokala "pharmacias" och förlita mig på min stapplande spanska..
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 17:28Det är lugnt Joakim - du klarar en mara utan mineraltabletter. Men lova mig att dricka sportdryck i rediga mängder! Käka lite chips eller salta nötter som uppladdning och drick mycket vatten dagen innan. Och framförallt - var uppmärksam på hur du mår och
Det är lugnt Joakim - du klarar en mara utan mineraltabletter. Men lova mig att dricka sportdryck i rediga mängder! Käka lite chips eller salta nötter som uppladdning och drick mycket vatten dagen innan. Och framförallt - var uppmärksam på hur du mår och
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 21:05Tack Lena! Det kommer bli en hel del sportdryck och mycket vatten. Krya på dig, eller lycka till med återhämtningen- eller hur säger man..?
Tack Lena! Det kommer bli en hel del sportdryck och mycket vatten. Krya på dig, eller lycka till med återhämtningen- eller hur säger man..?