Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 11:40Skit i styrkan försök att simma mer istället.
Skall du simma lite längre så har du mer nytta av att simma mycket mängdträning där gör inte styrketräningen någon större nytta anser jag.
Är tanken att du skall simma lite kortare sträckor typ vara snabb på 5
Skit i styrkan försök att simma mer istället.
Skall du simma lite längre så har du mer nytta av att simma mycket mängdträning där gör inte styrketräningen någon större nytta anser jag.
Är tanken att du skall simma lite kortare sträckor typ vara snabb på 5
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 20:01Lars, när det gäller triathlon så kan jag tänka mig att den mesta träningen bör ligga på cykel, löpning och sist simning. Med tanke på hur fördelningen av en tävling ser ut. Vet en kompis som är xtremt duktig simmare, han kom upp bland dom första i kalma
Lars, när det gäller triathlon så kan jag tänka mig att den mesta träningen bör ligga på cykel, löpning och sist simning. Med tanke på hur fördelningen av en tävling ser ut. Vet en kompis som är xtremt duktig simmare, han kom upp bland dom första i kalma
Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 10:13Alexander, håller med dig till hundra procent, speciellt när vi pratar längre sträckor.
God Jul allihop 🙂
Alexander, håller med dig till hundra procent, speciellt när vi pratar längre sträckor.
God Jul allihop 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 13:24Jag håller med er med visa förbehåll. Är man helt färsk i simningen bör man fokusera mer på det tills man känner sig bekväm i vattnet och klarar av att ha ett "lunkar"-tempo. Sen fokusera mer på de andra.
Jag håller med er med visa förbehåll. Är man helt färsk i simningen bör man fokusera mer på det tills man känner sig bekväm i vattnet och klarar av att ha ett "lunkar"-tempo. Sen fokusera mer på de andra.