Quote from Elias Engqvist on 11 December 2009, 09:13Alternativt - förvarar man dom så att det inte är uppenbart att man köpt nya skor - är man inte jätteintresserad lär man inte se skillnad på fler än 4 par ung. (såvida du inte köper röd-grön-rutiga skor eller så)
Alternativt - förvarar man dom så att det inte är uppenbart att man köpt nya skor - är man inte jätteintresserad lär man inte se skillnad på fler än 4 par ung. (såvida du inte köper röd-grön-rutiga skor eller så)
Quote from ellen olsson on 11 December 2009, 16:22Den här bör funka för skor också.
http://www.orust-kajak.se/samling.html
Den här bör funka för skor också.
http://www.orust-kajak.se/samling.html
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 16:32Mackan har rätt! Köp bara! Kan man köpa utan att det syns på gemensamma kontoutdraget så är det en fördel. Ta ut en femhundring då och då och lägg undan för att ha till nya skor! Inga problem, skylta inte med dem direkt utan "smyg" undan dem tills de inte
Mackan har rätt! Köp bara! Kan man köpa utan att det syns på gemensamma kontoutdraget så är det en fördel. Ta ut en femhundring då och då och lägg undan för att ha till nya skor! Inga problem, skylta inte med dem direkt utan "smyg" undan dem tills de inte
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 16:36Det är väl bara att säga:
- Ja, jag behövde ett par nya skor för att träna i. Träningen gör att jag håller mig i form och det har vi nytta av båda två.
Det är väl bara att säga:
- Ja, jag behövde ett par nya skor för att träna i. Träningen gör att jag håller mig i form och det har vi nytta av båda två.
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 16:53Stort urval av terrängskor (för er som inte är asfaltslöpare) + vanliga joggingskor för på-platten-motionären finns på www.peteblandsports.co.uk . All övrig utrustning finns också + stor utförsäljning årligen då sortimentet förnyas. Bra service, snabba le
Stort urval av terrängskor (för er som inte är asfaltslöpare) + vanliga joggingskor för på-platten-motionären finns på http://www.peteblandsports.co.uk . All övrig utrustning finns också + stor utförsäljning årligen då sortimentet förnyas. Bra service, snabba le
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 16:58Johanna har ingen fru, det hör man tydligt! F ö Johanna hur har du lagt in den snygga nedräkningen på din startsida! Kul grej!
Johanna har ingen fru, det hör man tydligt! F ö Johanna hur har du lagt in den snygga nedräkningen på din startsida! Kul grej!
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 17:05Eller så är det Conny (m.f.) som skaffat sig fel typ av fru? 😉
Eller så är det Conny (m.f.) som skaffat sig fel typ av fru? 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 17:08Kan vara så! Jag brukar köra med; vill du hellre att jag ska sitta framför TVn med ölmage en öl i näven och halvsova?! Den går bra!
Kan vara så! Jag brukar köra med; vill du hellre att jag ska sitta framför TVn med ölmage en öl i näven och halvsova?! Den går bra!
Quote from Catharina Brattlin on 11 December 2009, 17:42Jens, jag hade inte brytt mig det minsta om min make hade köpt skor för x antal tusen pengar. Han har eget VISA-kort.
Precis som jag. Så jag köper det jag vill köpa. 😉
Jag tror ärligt inte att hon kommer att bry sig. Hon har ju också nytta av att Du be
Jens, jag hade inte brytt mig det minsta om min make hade köpt skor för x antal tusen pengar. Han har eget VISA-kort.
Precis som jag. Så jag köper det jag vill köpa. 😉
Jag tror ärligt inte att hon kommer att bry sig. Hon har ju också nytta av att Du be
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 22:18Nej Conny, jag har ingen fru men jag har en massa skor 😉
Nedräkningen? Testa "välj vad som ska visas i kolumnen" längst ner på sidan.
Nej Conny, jag har ingen fru men jag har en massa skor 😉
Nedräkningen? Testa "välj vad som ska visas i kolumnen" längst ner på sidan.