Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningbeställa skor från utlandet.
You need to log in to create posts and topics.

Ibland blir man imponerad!!!
Beställde 2 par skor och lite annat från http://www.lansonrunning.com i fredags eftermiddag.

Då ett par av skorna var Newton skor med beräknad levtid 2-5 dagar (inte i eget lager) räknade jag med att det skulle ta en stund innan jag

Fast dom har ju inte ens Nike 🙁

Beställde från Star Fitness för första gången. Hoppas det funkar bra. Istället för 1400 kr här i Sverige så får jag ge ca 850 inklusive frakt för ett par Nike Zoom Structure Trial+.

Jag beställde där ifrån me Jonas, i söndags, kanske hinner dom komma i dag?

PUMA trailfox III/IV eller complete trail 100.

Är det ngn som vet vart man köper ovan nämnda produkt på nätet (förutom i Sverige då)?
Lyckades inte lokalisera ngn site som hade dyligt erbjudande.

Har precis lagt en beställning på wiggle, de drog 1510 babis för 2 par skor! Hadde de varit i butik här hadde jag väl fått knappt ett par ;-). Det svåra var väl snarare att inte handla ytterliggare fler skor.......

Någon som har koll på hur mycket skor adidas brukar ha med på sportmässan på GV? Sugen på att beställa ett par adizero boston men inte så lätt att veta exakt vilken storlek man har? Någon som testat ringa generalagenten innan och bett honom plocka med någ

Jag beställde av Star fitness i söndags, i dag fredag damp skorna ner i brevlådan!!

10/10 i betyg av mig!

Sparade 400:- me!!!

Vore kul att sammanställa hur mycket alla på funbeat per år tjänar på att beställa utomlands. Eller om man vänder på det lite hur mycket mer vi kan springa för samma pengar och på så sätt bli mycket bättre:)

Tyvärr verkar det inte som jag sparar pengar på att beställa utomlands, Däremot får jag fler par skor.......å det är ju inte dumt 😀