Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningbeställa skor från utlandet.
You need to log in to create posts and topics.

Lite tråkiga, inget i min storlek vad det verkar ... utplockat antar jag.

Ling:
Vilka skor och vilken storlek är det du är ute efter?

run and become verkar vara en riktigt trevlig affär!

Alltså man kan surfa och i alla evighet att hitta bättre priserm men....någon gång måste man köpa 🙂

Jag anser att priset inte är allt utan service,återkoppling samt lev oxså är värt lite, så titta inte blint på endast priset.

Lycka till

Jag var ute efter att jämföra lite. Köpte ett par Asics DS Trainer i herrstorlek igår, 8,5 tror jag ... nej 8; damstorlek var slut där med, 9,5, och ville även jämföra med priset på ett par 2150 i dam 9,5 (normal vidd), och även med vintermodellen.

Nu kö

Lite OT:

Run and Become-affären i Edinburgh är liten och småtrevlig. Skall ni dit så rekommenderar jag butiken på plats. Jag fick knalla ut med skorna och springa med dem en bra bit för att riktigt känna på dem. Passar mig bättre som får idiotsteg på löp

"Köpa skor av modeller/storlekar jag inte provat känns rätt osäkert, gör någon det?"

Jag har köpt ett par skor på Löplabbet och fem par från England.

• Dom jag köpte på Löplabbet kostade dubbelt så mycket och nu när jag vet mer om skor inser jag också a

Run and Become i London är också liten och trevlig. Kan vara lite svår att hitta eftersom den ligger i en gränd, inte lätt synlig från gatan.

Men jag funderade faktiskt lite om storlekar igen.
Hört historier om svenska tjejer som köpt vanliga skor utomlands - trodde de. T ex i italienska affärer så finns bara barnstorlek på damavdelningen ungefär (ursökta alla med små fötter, jag känner folk m

Lingling, varför inte ta herrmodellen? De finns garanterat i strl 42-43 och SÅ stor skillnad är det inte.