Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBetala för program???
You need to log in to create posts and topics.

För många år sen när jag var mer igång med löpningen så var jag en flitig besökare på maraton.se. Seglade in där idag när jag surfade runt efter träningsprogram, och upptäckte att de TAR BETALT för träningsprogram. Är det verkligen någon som betalar för d

Du vet att du kan kolla på grundprogrammet också, om du inte vill betala? Iofs får du varken detaljerade instruktioner med förklaring till passen eller tillgång till instruktionsvideo, men du ser ju periodiseringen på ett ungefär åtminstone. För vissa räc

Ok, antar att det kan vara värt det i vissa fall då. Lycka till med 100 km!! 🙂

Edit: Tack för tipset om grundprogrammen, hade inte sett att de var tillgängliga gratis.

Tack, på lördag smäller det 🙂

Grundprogrammet kommer man ganska långt med om man redan kan en del. Jag betvivlar att köparna är rutinerade löpare om man säger så 🙂

Kan man kontakta dem också och få svar på sina frågor om man behöver mer assistans?

Sitter långt inne för mig att betala för ett program men om man utöver programmet får personligt stöd och coaching är det klart det kostar pengar.

Jag har alltid fått väldigt bra stöd av Anders Szalkai, Marie Blommé och Carina Borén så jag klagar inte det minsta 😀
Alltid kloka, genomtänkta svar och bra råd utifrån vad jag håller på med och det de vet om min förmåga (brist på?) och de få gånger det

Nej, det är ju sant Annica - där fick du mig 🙂 Över hälften av de personer vars program och böcker jag har i åtanke har ju kolat vippen, och i annat fall är de nog alltför upptagna. Dock, när man kommit till en nivå i sin löpning där det existerar ett r

Nja, jag håller inte riktigt med om det sista. Visst jag har sprungit rätt länge, ganska många maror osv men jag känner mig långt ifrån kompetent nog att avgöra hur ett bra schema bör se ut 🙂

Fast jag ska villigt erkänna att jag frågar, försöker lära m

Annars kan man kanske få hjälp från den lokala orientering/friidrottsklubben, om man råkar ha någon sådan runt hörnet. (För 30 - 40 år sedan fanns väldigt få program, men folk sprang ganska fort ändå ... att springa sig ordentligt trött på blandade sträck