Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:37Har säkert mött älg i skogen mer än 100 ggr, ibland så nära som 10 meter (jobbade en del i skogen förr i tiden). Har aldrig känt av ngn aggresivitet. Har kanske haft tur, men samtidigt visar det ju att i normalfallet är ett älgmöte inte nån läskig sak. De
Har säkert mött älg i skogen mer än 100 ggr, ibland så nära som 10 meter (jobbade en del i skogen förr i tiden). Har aldrig känt av ngn aggresivitet. Har kanske haft tur, men samtidigt visar det ju att i normalfallet är ett älgmöte inte nån läskig sak. De
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:39Vildsvin kan också vara ett problem.
Vildsvin kan också vara ett problem.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:42Skogen är en farlig plats 🙂
Skogen är en farlig plats 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:43Springa i älgskog är väl inget. Värre var en gång då jag kom till en älskog. Två karlar dessutom.
Springa i älgskog är väl inget. Värre var en gång då jag kom till en älskog. Två karlar dessutom.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 09:49Här är det lilla busfröt som härjar/härjade i skogarna runt Lida. Fotad med en sunkig mobilkamera utan zoom på väldigt kort avstånd.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=93718ea309f24cffbac5c72c93c0fb95.jpg
Här är det lilla busfröt som härjar/härjade i skogarna runt Lida. Fotad med en sunkig mobilkamera utan zoom på väldigt kort avstånd.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=93718ea309f24cffbac5c72c93c0fb95.jpg
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2011, 10:30Peter Österberg: Varför attackera folk på det där sättet?
"Om man bortser från Davids ständiga intresse av att byta samtalsämne, så kan man väl konstatera att samma sak gäller vid möte med djur."Om du kan läsa så ser du att det är ett direkt svar på inl
Peter Österberg: Varför attackera folk på det där sättet?
"Om man bortser från Davids ständiga intresse av att byta samtalsämne, så kan man väl konstatera att samma sak gäller vid möte med djur."
Om du kan läsa så ser du att det är ett direkt svar på inl
Quote from Magnus Gelang on 6 April 2011, 10:43Magnus skrev "Stor älg i hög fart förstör bilen"
Jag skulle nog säga att det är bilens fart som gör att älgen förstör bilen.
Anders: Blev du jagad? Var de folkilskna 🙂
Magnus skrev "Stor älg i hög fart förstör bilen"
Jag skulle nog säga att det är bilens fart som gör att älgen förstör bilen.
Anders: Blev du jagad? Var de folkilskna 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2011, 10:43För att moderera ännu mer Åsa skulle jag säga att det ffa är bilen som förstör älgen!
För att moderera ännu mer Åsa skulle jag säga att det ffa är bilen som förstör älgen!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:45För att inte tala om vad en krock med ett jetplan gör med älgen ...
För att inte tala om vad en krock med ett jetplan gör med älgen ...
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:48Nej, jag har aldrig blivit älgjagad. De älgar jag mött har i nästan alla fall bott i storskogen långt från de miljöer där det springer folk dagligdax.
Nej, jag har aldrig blivit älgjagad. De älgar jag mött har i nästan alla fall bott i storskogen långt från de miljöer där det springer folk dagligdax.