Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 11:26Ha i åtanke att ni är det värsta rovdjuret som finns i viltets ögon och det är ju ingen osanning precis.
Ha i åtanke att ni är det värsta rovdjuret som finns i viltets ögon och det är ju ingen osanning precis.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:32Från bilens synvinkel är det älgen som kommer i hög fart.
Newton FTW!
Från bilens synvinkel är det älgen som kommer i hög fart.
Newton FTW!
Quote from Magnus Gelang on 6 April 2011, 13:32Ja sant. Minns när jag körde på ett rådjur,,,det kom farande snabbt som tusan.
Ja sant. Minns när jag körde på ett rådjur,,,det kom farande snabbt som tusan.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:34Låt oss alla vara tacksamma att det inte var en älg.
Låt oss alla vara tacksamma att det inte var en älg.
Quote from Magnus Gelang on 6 April 2011, 13:49Ja jag är väldigt glad att det inte var en älg.
Ja jag är väldigt glad att det inte var en älg.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:56Nu har jag förresten sprungit Älgstigen (två varv). Ingen älg.
Nu har jag förresten sprungit Älgstigen (två varv). Ingen älg.
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 17:10Oj, vad man missar när man inte sitter vid datorn. Här har det diskuterats mycket. Kan någon sammanfatta den informationen som kan vara av nytta för min originalfråga? Sedan får ni vara hur OT ni vill igen 😉
Oj, vad man missar när man inte sitter vid datorn. Här har det diskuterats mycket. Kan någon sammanfatta den informationen som kan vara av nytta för min originalfråga? Sedan får ni vara hur OT ni vill igen 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 17:20Dr. Dolittle tycker att en kamera är lämplig att släpa runt på. Du kan gömma dig bakom den.
BILD:http://www.metropol.se/imagebank/larges/1001/%7B3E0D0428-F9F5-11D5-A9DC-000102A05E17%7D.jpg
Dr. Dolittle tycker att en kamera är lämplig att släpa runt på. Du kan gömma dig bakom den.
BILD:http://www.metropol.se/imagebank/larges/1001/%7B3E0D0428-F9F5-11D5-A9DC-000102A05E17%7D.jpg
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 17:24Ah, bra tips. Ger extra styrketräning också. Några fler?
Ah, bra tips. Ger extra styrketräning också. Några fler?
Quote from Jonny Persson on 6 April 2011, 17:33Att inte bry sig. Jag springer på som om ingenting har hänt när jag möter älg. Det är inga mördarmaskiner direkt.
Att inte bry sig. Jag springer på som om ingenting har hänt när jag möter älg. Det är inga mördarmaskiner direkt.