Quote from ellen olsson on 25 July 2009, 13:201970? Nja, lite senare var det allt. Den slog igenom efter att jag börjat skolan iallafall. Det var nog först i mellanstadiet de började "lära ut" att vi skulle ha stingpinne.
1970? Nja, lite senare var det allt. Den slog igenom efter att jag börjat skolan iallafall. Det var nog först i mellanstadiet de började "lära ut" att vi skulle ha stingpinne.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 14:55Man cyklar inte för det är modernt 😉
Man cyklar inte för det är modernt 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 21:53Hmm till alla er som tycker att bilister är korkade som tutar.
Utsätt er inte för egen fara utan vinka glatt tillbaka i stället.
Det gör jag om någon skulle vilja tuta på mig eller mina cykelkompisar.
Det retar lika mycket eller kanske mer än att broma e
Hmm till alla er som tycker att bilister är korkade som tutar.
Utsätt er inte för egen fara utan vinka glatt tillbaka i stället.
Det gör jag om någon skulle vilja tuta på mig eller mina cykelkompisar.
Det retar lika mycket eller kanske mer än att broma e
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 21:57Har du blivit nedkörd någon gång eller har vänner som har blivit det?
Då förändras troligtvis din filantropiska syn på mottrafikanter.
Har du blivit nedkörd någon gång eller har vänner som har blivit det?
Då förändras troligtvis din filantropiska syn på mottrafikanter.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:03Bra synpunkt Ove. Jag gör NÄSTAN alltid så. Dvs vinkar glatt.
Nu senast till en lastbilschaufför som tutade "rätt". Dvs en ganska diskret tutning i god tid.David, jag har blivit utträngd i diket av en SL-buss en gång, men den tutade inte 🙁
Bra synpunkt Ove. Jag gör NÄSTAN alltid så. Dvs vinkar glatt.
Nu senast till en lastbilschaufför som tutade "rätt". Dvs en ganska diskret tutning i god tid.
David, jag har blivit utträngd i diket av en SL-buss en gång, men den tutade inte 🙁
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:04Ove: hur ska vi göra då? Sluta gnäll och lyft diskussionen till "rätt" nivå!
Ove: hur ska vi göra då? Sluta gnäll och lyft diskussionen till "rätt" nivå!
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:06Visst har jag blivit snuddad vid av en bil.. En äldre herre runt 80 år som inte visste hur bred vägen var. Inte så mycket att säga om det.. Undrar doch hur det blev sedan, då en grupp cyklister längre fram cyklade i klunga. Men inte innebär det att jag må
Visst har jag blivit snuddad vid av en bil.. En äldre herre runt 80 år som inte visste hur bred vägen var. Inte så mycket att säga om det.. Undrar doch hur det blev sedan, då en grupp cyklister längre fram cyklade i klunga. Men inte innebär det att jag må
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:17Jag föredrar att lägga energin på pedalerna utan att för den sakens skull bli rövslickad av mottrafikanter, men vi har alla lite olika böjelser.
Jag föredrar att lägga energin på pedalerna utan att för den sakens skull bli rövslickad av mottrafikanter, men vi har alla lite olika böjelser.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:55Gav ett antal bilister fingret i torsdags, och även idag. Dessvärre stannar de inte för diskussion vilket jag tar som ett tecken på att de inser att de gjort fel. Kommer fortsätta köra mitt race, o bilar som kommer för nära mig får skylla sig själva
Gav ett antal bilister fingret i torsdags, och även idag. Dessvärre stannar de inte för diskussion vilket jag tar som ett tecken på att de inser att de gjort fel. Kommer fortsätta köra mitt race, o bilar som kommer för nära mig får skylla sig själva
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:59Glenn Dahl tyckte inte att det var så mysigt på tisdagens träning fastän han är gammal HCK:are och det var med andra från HCK med.
http://www.glenndahl.blogspot.com/
Glenn Dahl tyckte inte att det var så mysigt på tisdagens träning fastän han är gammal HCK:are och det var med andra från HCK med.
http://www.glenndahl.blogspot.com/