Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 18:22Nisse: Sitter dina handpumpar stadigt i fästet?
Svar: Inte till 100%. Jag brukar inte tappa den, men på lopp brukar jag sätta lite tejp runt den i förebyggande syfte.
Nisse: Sitter dina handpumpar stadigt i fästet?
Svar: Inte till 100%. Jag brukar inte tappa den, men på lopp brukar jag sätta lite tejp runt den i förebyggande syfte.
Quote from Sandra Näslund on 23 November 2009, 19:37Redigerat : försökte få in en bild på Biltemas 27-503, länken blev dock bruten...
Enligt Biltema en handpump med manometer, enligt de flesta en fotpump?
Redigerat : försökte få in en bild på Biltemas 27-503, länken blev dock bruten...
Enligt Biltema en handpump med manometer, enligt de flesta en fotpump?
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 20:30Biltema benämner nog dessa lite slarvigt för handpumpar (pumpa för hand), för att skilja dom från deras elektriska pumpar...
Be att få prova en SKS-rennrad pump i nån affär, ni kommer inte att vilja ha nån annan pump efter det!
Biltema benämner nog dessa lite slarvigt för handpumpar (pumpa för hand), för att skilja dom från deras elektriska pumpar...
Be att få prova en SKS-rennrad pump i nån affär, ni kommer inte att vilja ha nån annan pump efter det!
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 22:17Tillbaka till ursprungsfrågan,hur var det med Biltematrainern?
Är det nåt att ha?
Tillbaka till ursprungsfrågan,hur var det med Biltematrainern?
Är det nåt att ha?
Quote from Berit Bengtson on 23 November 2009, 22:41Daniel Säfström påstod:
> Be att få prova en SKS-rennrad pump i nån affär,
> ni kommer inte att vilja ha nån annan pump efter det!Daniel du har aldrig använt Biltema-pumpen (27-503) förståsr jag.
I min familj har vi både en SKS-pump och Biltema-pumpe
Daniel Säfström påstod:
> Be att få prova en SKS-rennrad pump i nån affär,
> ni kommer inte att vilja ha nån annan pump efter det!
Daniel du har aldrig använt Biltema-pumpen (27-503) förståsr jag.
I min familj har vi både en SKS-pump och Biltema-pumpe
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 23:09Kenth kom hem till mig får du titta på/testa en.
Kenth kom hem till mig får du titta på/testa en.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:49Ja, Kenth.
Ja, Kenth.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 12:10Tackar för inbjudan,hör av mig Andreas.
Tackar för inbjudan,hör av mig Andreas.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 13:06Eller köp en gammal MTB och vintercykla 🙂
Jag har provat att cykla lite inne, men jag har väldigt svårt att hitta motivationen. Hellre byltar jag på mig en massa kläder och kör några mil ute oavsett väder.
Eller köp en gammal MTB och vintercykla 🙂
Jag har provat att cykla lite inne, men jag har väldigt svårt att hitta motivationen. Hellre byltar jag på mig en massa kläder och kör några mil ute oavsett väder.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 20:59Tack för alla svar.
Som jag skrev i första inlägget så ska den finnas som alternativ så att man alltid kan träna,oavsett väder eller utan att lämna hemmet.
Tack för alla svar.
Som jag skrev i första inlägget så ska den finnas som alternativ så att man alltid kan träna,oavsett väder eller utan att lämna hemmet.