Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 09:00Du är långt ifrån ensam Kjell om att få "system breakdown" efter några mils löpning. På Årets sista långpass när jag fick ont i tårna pga för trångt i skorna, varför i hela fridens namn plockade jag inte ur innersulorna ur skorna?
Så känn dig normal allt
Du är långt ifrån ensam Kjell om att få "system breakdown" efter några mils löpning. På Årets sista långpass när jag fick ont i tårna pga för trångt i skorna, varför i hela fridens namn plockade jag inte ur innersulorna ur skorna?
Så känn dig normal allt
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 19:22Nu är jag visserligen man. Men det är kanske inte så lämpligt att ha kjol på sig som kvinnor, när det är dags att prova ut löparskor. Det kan bli lite svårt för den manliga personalen att verkligen koncentrera sig hur fotvalven ser ut, när hon står barfot
Nu är jag visserligen man. Men det är kanske inte så lämpligt att ha kjol på sig som kvinnor, när det är dags att prova ut löparskor. Det kan bli lite svårt för den manliga personalen att verkligen koncentrera sig hur fotvalven ser ut, när hon står barfot
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 18:34Hajar prylen rakt över....å visst är det skamset att vi har den där grejen me att allt som honan visar upp är så innehelvetet interessant. De enda som vi kan på någe sätt typ förklara den stirriga blicken å den någe drägglande mungipan är ju att gud har g
Hajar prylen rakt över....å visst är det skamset att vi har den där grejen me att allt som honan visar upp är så innehelvetet interessant. De enda som vi kan på någe sätt typ förklara den stirriga blicken å den någe drägglande mungipan är ju att gud har g