Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Juversalva, samma som Helosan.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=5ed21aad0adb4814a20f85dfa2349d77.jpg&Size=

Aha, men jag var nära.... 🙂

Ref frugans Lactacyd- "shampoo" som jag provade för två år sedan i Warszawa så löddrar det djävligt dåligt men funkade nog ganska så bra ändå av hennes positiva skratt att bedömma.//Kjell.

Fortsätter på Fia-Lottas spår med bittra erfarenheter utanför löpningen.

Det är inte häftigt och manligt att köra målvaktsträning på stenhård julitorkad "gräsmatta" i bara shorts. Det kan då bli så att när du avslutat passet är dina höfter, utsidorna på

Shyrre-tips Fia-Lotta...inför nästa marathon blir det nada,noll zero rakning vaxning av vare sig benen eller andra "känsliga områden"...kör naturale liksom.?!//Urskogs-Kjelle.

Så Kjell: Nu är du skyldig mig ett riktigt saftigt proffstips på hur jag ska ta mig runt SM snabbt som f-n! 😉

Har en kompis som använde idomin-salva istf tandkräm en gång...

Har en exjobbskompis vars flickvän, för att spara plats i necessären när de var på långresa, la alla mediciner och tabletter i samma förpackning. När de skulle på en längre busstur i Vietnam tog de båda åksjuketabletter...Trodde de i alla fall. Efter ett

Tja Fia-Lotta...du vill ta dig runt SM "Snabbt som Faan" å då har jag tips på två olika satanistgrupper som kan fixa det till dig..död fågel,avföring av gris,mensblod och senaste upplgan av ICA Kuriren samt några av dina så underbara lockar samt ett mindr

Min löpkompis råkade borsta sina tänder med hundens tandborste häromdagen när han var riktigt trött 😀 Så man kan säga att han har borstat tänderna i bajs eftersom hans jycke ä en atit på det. Ha, så roligt att jag nästan kissar på mig (H)