Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 20:28305 för mig i så fall.....rätt pris i Dubai förhoppningsvis.//Kjell +37.1 grader C i vila...Hurra..!
305 för mig i så fall.....rätt pris i Dubai förhoppningsvis.//Kjell +37.1 grader C i vila...Hurra..!
Quote from Peter Eriksson on 19 January 2009, 22:25Denna tråden va så bra innan den spårade ur och blev en Garmin-tråd. Nu hoppas jag på lite On-Topic igen 🙂
Denna tråden va så bra innan den spårade ur och blev en Garmin-tråd. Nu hoppas jag på lite On-Topic igen 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 22:31Hahaha....helt rätt Lasse.! Å så här der det väl ut i de flesta trådarna nästan...Trassliga trådar ..... trassliga hjärnor Hoppsan å jag som trasslat så. Tja det är väl bara att erkänna då..dubbelt hehe. Hoppar av tråden men komme med en ny kul i morgon.
Hahaha....helt rätt Lasse.! Å så här der det väl ut i de flesta trådarna nästan...Trassliga trådar ..... trassliga hjärnor Hoppsan å jag som trasslat så. Tja det är väl bara att erkänna då..dubbelt hehe. Hoppar av tråden men komme med en ny kul i morgon.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 22:31Ja, det känns som att det finns tillräckligt med trådar om Garmin för tillfället.
Om ni inte har tänkt på det innan, kan jag tipsa om att det inte är bra att landa på armbågen när löparskorna har för lite grepp i underlaget. Slog i armbågen och drog till
Ja, det känns som att det finns tillräckligt med trådar om Garmin för tillfället.
Om ni inte har tänkt på det innan, kan jag tipsa om att det inte är bra att landa på armbågen när löparskorna har för lite grepp i underlaget. Slog i armbågen och drog till
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 18:34Fast man kan även fråga om Canon å få svar om Nikon!? Det är väl mer bittert och borde platsa här i bittert-tråden?
Det är även bittra erfarenheter av Garmin och det gör det passande här likväl.
Fast man kan även fråga om Canon å få svar om Nikon!? Det är väl mer bittert och borde platsa här i bittert-tråden?
Det är även bittra erfarenheter av Garmin och det gör det passande här likväl.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 19:37Hahahaha....ja det är inte lätt det här med trådar som urartar å så kollar man inte riktigt upp vad tråden handlar om egentligen utan man svarar glatt på det sista inlägget..Tja så har jag gjort ....Men åter till dom obehagliga blundrarna då...Lars V. Vid
Hahahaha....ja det är inte lätt det här med trådar som urartar å så kollar man inte riktigt upp vad tråden handlar om egentligen utan man svarar glatt på det sista inlägget..Tja så har jag gjort ....Men åter till dom obehagliga blundrarna då...Lars V. Vid
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 20:16Tur att du inte fick en Fishermans Friend!
Tur att du inte fick en Fishermans Friend!
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 20:34Kjell: 😀
Ta reda på vad som serveras i muggarna vid vätskekontrollerna så att ni slipper hålla på att kräkas när ni får fisljummen buljong i munnen istället för vatten. Höll på att kräkas över serveringsbordet på SM förra året. (#)
Kjell: 😀
Ta reda på vad som serveras i muggarna vid vätskekontrollerna så att ni slipper hålla på att kräkas när ni får fisljummen buljong i munnen istället för vatten. Höll på att kräkas över serveringsbordet på SM förra året. (#)
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:25Okey Andreas...då sätter vi fyra dödskallar på den oxså.
Å Fia-Lotta då...j jag tycker ju att vi som inte hänger med dom där första 100 alt 1000 ska få ha våra egna vätskebälten å så att säga kunna gulla med..Nej då !!lämna in egen dryck så ställs den ut
Okey Andreas...då sätter vi fyra dödskallar på den oxså.
Å Fia-Lotta då...j jag tycker ju att vi som inte hänger med dom där första 100 alt 1000 ska få ha våra egna vätskebälten å så att säga kunna gulla med..Nej då !!lämna in egen dryck så ställs den ut
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 09:12Kjell: Det var säkert nyttigt å bra med buljong precis då och egentligen tycker jag inte SÅ illa om det - det blev bara en chock. 🙂
Kjell: Det var säkert nyttigt å bra med buljong precis då och egentligen tycker jag inte SÅ illa om det - det blev bara en chock. 🙂