Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 12:14Jag har en löparkompis som sprang ett millopp för många år sedan i Karlshamn.Vid målgång så hade stan mejeriföretag sponsrat alla som gick i mål med en flaska margarinolja.Polaren som var törstig (det var varmt denna dag) tryckte i sig ett par deciliter i
Jag har en löparkompis som sprang ett millopp för många år sedan i Karlshamn.Vid målgång så hade stan mejeriföretag sponsrat alla som gick i mål med en flaska margarinolja.Polaren som var törstig (det var varmt denna dag) tryckte i sig ett par deciliter i
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 12:41Off t: En granne målade om huset. Han hade en flaska med coke med sig på byggnadsställningen och en flaska med lacknafta som han dumt nog hade hällt upp i en pet-flaska. Han tittade uppåt mot huset och beundrade sitt arbete samtidigt som han tog en flaska
Off t: En granne målade om huset. Han hade en flaska med coke med sig på byggnadsställningen och en flaska med lacknafta som han dumt nog hade hällt upp i en pet-flaska. Han tittade uppåt mot huset och beundrade sitt arbete samtidigt som han tog en flaska
Quote from Fredric Lagerström on 21 January 2009, 13:04Ha ha ha. Jag gjorde en liknande grej en gång i en mörk stuga utan el.
På natten ville jag ha ett glas vatten och gick ut i köket och hällde upp ett glas ur
dunken, valde naturligtvis lacknaftadunken som stod där med. Jag anade att något
var fel redan nä
Ha ha ha. Jag gjorde en liknande grej en gång i en mörk stuga utan el.
På natten ville jag ha ett glas vatten och gick ut i köket och hällde upp ett glas ur
dunken, valde naturligtvis lacknaftadunken som stod där med. Jag anade att något
var fel redan nä
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 13:06Till Fia-Lotta Hurtbulle måste jag bara säga att näe... jag ryckte inte i tampongsnöret hehe! Hade inte riktigt tid o ro att leta efter det hihi! 😀
En annat misstag jag gjorde häromdagen var att släpa mig upp till Skatås motionsspår....glad i hågen för
Till Fia-Lotta Hurtbulle måste jag bara säga att näe... jag ryckte inte i tampongsnöret hehe! Hade inte riktigt tid o ro att leta efter det hihi! 😀
En annat misstag jag gjorde häromdagen var att släpa mig upp till Skatås motionsspår....glad i hågen för
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 18:57En klassiker förstår jag..!?.Marathonresa med kompisar å jag kommer hem senaste man till hytten. Nästan inge lyse å tänder inte heller i toan. Tub med tandkräm samt tub med antibiotikakräm mot Rosecea....gissa vilken man tar??!? Men vilken grundlig tandbo
En klassiker förstår jag..!?.Marathonresa med kompisar å jag kommer hem senaste man till hytten. Nästan inge lyse å tänder inte heller i toan. Tub med tandkräm samt tub med antibiotikakräm mot Rosecea....gissa vilken man tar??!? Men vilken grundlig tandbo
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:41Ha-ha! 😀
Min sambo råkade ta min Xylocainsalva (bedövningssalva) när han skulle borsta tänderna en gång. Gissa om han var arg på mej som lagt den på "tandkrämsplatsen" när han kom rusande smått sluddrande.... (H)
Ha-ha! 😀
Min sambo råkade ta min Xylocainsalva (bedövningssalva) när han skulle borsta tänderna en gång. Gissa om han var arg på mej som lagt den på "tandkrämsplatsen" när han kom rusande smått sluddrande.... (H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:45Är det sådan där hemorrojdsalva?
Är det sådan där hemorrojdsalva?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:51Vet inte om det hjälper mot hemmorojder David. Jag föreslår att du söker på www.1177.se (fd sjukvardsradgivningen.se) om du behöver hjälp mot det. 😉
Jag hade köpt salvan när jag skulle plocka ut en sticka. 🙂
Vet inte om det hjälper mot hemmorojder David. Jag föreslår att du söker på http://www.1177.se (fd sjukvardsradgivningen.se) om du behöver hjälp mot det. 😉
Jag hade köpt salvan när jag skulle plocka ut en sticka. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:55Jag kör med Pattesalva i Gullegumpen.
Jag kör med Pattesalva i Gullegumpen.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:00Pattesalva? (#) Är det någon salva mot ömmande bröstvårtor vid amning eller?
Pattesalva? (#) Är det någon salva mot ömmande bröstvårtor vid amning eller?