Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Misstag inom idrotten:

I volleylaget fanns det två bröder som älskade att jävlas med varandra. Efter en match som hade utspelats i en hall som hade gemensamt duschrum med simhallen bredvid flög fan i den ena brorsan. Han såg sin bror stå framåtböjd tvätt

Jag har en kompis som jobbat på djursjukhuset i Malmö, hon satt i receptionen när en tjej med väldig surmulen blick kom in.
Parkerade en fet liten lurvig hund på disken och sa;

- ring det här numret

då plingade det glatt i lilla vovvsingens mage 😀

tj

Apropå bittra erfarenheter:
Glöm aldrig någonsin plasthandskar när ni skär chilifrukt eller vitlök till middagen om ni är kontaktlinsbärare som behöver ta ur linserna för rengörning om kvällarna. Smärtan är ohygglig.

Stäng alltid skåp efter er innan ni b

ett annat tips i samband med att hacka chili är att om du erbjuder dig att vara köksslav åt din kompis Kocken som ska laga mat åt ca 150 gäster och får i uppgift att först hacka vitlök och sedan chili. Tvätta händerna noggrant i n n a n du går och kissar.

Håkan, det mesta av chilifruktens olja sitter kvar på huden även om man tvättar men tvål och vatten, iaf tillräckligt för att man ska bli kaninröd i ögonen av det. Vet inte om alla delar av den mänskliga anatomin är lika känsliga, det finns ju onekligen s

Hacka chilli är ett mycket bra sätt att bli av med ovanor som att peta sig i näsan också...

Erfarenhet = franska städer har inte raka fina gator som gör att man kan springa i cirkel så länge man "bara svänger vänster". Sjöarna i deras parker kan också va

Tro inte att det fungerar bättre att springa när du har träningsvärk om du springer i kläder modell "kroppsstrumpa" för att undvika "muskel-gung-gung" - det gör ont ändå.... (t+)

Aha Fia-Lotta...då kommer jag ihåg en annan tabbe jag gjort.(Av så oerhört många andra..?!) Kallt å ruskigt inför Karlstad marathon å jag hade en sån där vanlig utsliten långkalsing me mig i trunken. Tog på den för att inte frysa å så kom regnet....den bl

"Anti-kroppsstrumpa" med andra ord.... 😀

Efter sådana här tokiga saker så brukar jag faktiskt efteråt tänka: Varför i helvete så satte du dig inte ner och tog av dig den där gamla djävligt erbarmliga långkalsingen å sedan kutade vidare som en liten fågel...ja som en fjäril typ. Men då behövs det