Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 17:32På kon?
Det gjorde väl inte Kicki eller???? (#)
På kon?
Det gjorde väl inte Kicki eller???? (#)
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:15Ja visst är jag förvirrad - å då talar vi om varje dag,stund å sekund. Jag har oxså kutat vilse i skogarna å ringt efter utgångar per min mobil å fått tips som låter som: ser du en sol...det är söderut....gå då till vänster om den alltså mot väst så komer
Ja visst är jag förvirrad - å då talar vi om varje dag,stund å sekund. Jag har oxså kutat vilse i skogarna å ringt efter utgångar per min mobil å fått tips som låter som: ser du en sol...det är söderut....gå då till vänster om den alltså mot väst så komer
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:13Kjell, tyvärr är inte dom däringa Garmin (Forerunners) speciellt bra navigatorer. Du kan få en enkel pil som pekar "hemåt", men det inte direkt som en bilnavigator att du får varenda vägval utpekat för dej.
Men den har andra fördelar såklart 🙂
Kjell, tyvärr är inte dom däringa Garmin (Forerunners) speciellt bra navigatorer. Du kan få en enkel pil som pekar "hemåt", men det inte direkt som en bilnavigator att du får varenda vägval utpekat för dej.
Men den har andra fördelar såklart 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:15Peter Lembke (Team Fakta) hade en navigator när vi sprang ett långpass. Nån pryl han dels hade på axeln tror jag och dels en pryl han tittade på för att vi skulle hitta rätt. Så det finns alternativ för "vilsespringare" 😀
Peter Lembke (Team Fakta) hade en navigator när vi sprang ett långpass. Nån pryl han dels hade på axeln tror jag och dels en pryl han tittade på för att vi skulle hitta rätt. Så det finns alternativ för "vilsespringare" 😀
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:24Tror Peter hade en sån här, fast mera avancerad:
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=91027&path=396500000,400000000
Det är en riktig navigator.EDIT: En sån här var det visst
http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pagei
Tror Peter hade en sån här, fast mera avancerad:
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=91027&path=396500000,400000000
Det är en riktig navigator.
EDIT: En sån här var det visst
http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pagei
Quote from Bjarne Lewin on 18 January 2009, 19:59Helt underbar tråd (H:) Oj vad jag har skrattat åt alla underbara fadäser (L)
Helt underbar tråd (H:) Oj vad jag har skrattat åt alla underbara fadäser (L)
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 20:24Va, inga bra navigatorer?! Har de ändrat den funktionen i 405:an? Jag är helnöjd med navigeringsfunktionen i min 305:a. Jag kan ladda ner en bana (t.ex. som jag gjorde med SUM) i Garmin och sedan springa helt efter den, klockan visar riktningen hela tiden
Va, inga bra navigatorer?! Har de ändrat den funktionen i 405:an? Jag är helnöjd med navigeringsfunktionen i min 305:a. Jag kan ladda ner en bana (t.ex. som jag gjorde med SUM) i Garmin och sedan springa helt efter den, klockan visar riktningen hela tiden
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:12Okidoki..jag satsar på en Garmin 305 alt en 405..å så får man väl hoppas att den kan visa tid på dagen oxså liksom. Men nu har jag blivit snål av mig å sätter 1 200 svk som max nere i Dubai så får vi se vad som händer å sker. Tack ska ni ha för tipsen til
Okidoki..jag satsar på en Garmin 305 alt en 405..å så får man väl hoppas att den kan visa tid på dagen oxså liksom. Men nu har jag blivit snål av mig å sätter 1 200 svk som max nere i Dubai så får vi se vad som händer å sker. Tack ska ni ha för tipsen til
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:13Det låter jättebra Fredrika, men då måste man ju bestämma i förväg hur man ska springa. Med en navigator kan man ju se hela tiden var man är och kan springa på måfå och ändå hitta hem. En sån skulle jag faktiskt vilja ha, jag gillar att bara dra iväg på m
Det låter jättebra Fredrika, men då måste man ju bestämma i förväg hur man ska springa. Med en navigator kan man ju se hela tiden var man är och kan springa på måfå och ändå hitta hem. En sån skulle jag faktiskt vilja ha, jag gillar att bara dra iväg på m
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:39Som tur är finns det en funktion i 305 som visar vägen "hem".
Jag har använt den på flertalet tjänsteresor när jag sprungit vilse(#)
Som tur är finns det en funktion i 305 som visar vägen "hem".
Jag har använt den på flertalet tjänsteresor när jag sprungit vilse(#)