Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Haha, helt underbar läsning!!

"Det kommer ändå alltid en barnfamilj..." Fniss! Lagen om alltings jävlighet... 🙂

Man bör inte heller få för sig att springa på motionsspår i 2 decimeter oplogad, lagom mostöad och halkig snö och tro (det ser lite kämpigt

Råkade visst posta 2 ggr...

Ulla, Haha det där låter som mig och Pia i Ursviks extrespår 15km. Vi fick ju ploga skiten för hand för att komma runt (#) 🙂

Om ni passar på att köpa ett underställ av tveksam kvalité på rea. Prova det först ordentligt hemma, innan ni skall ut på långpass. Framför allt då ni inte har något annat under. Då kanske ni upptäcker att tvättrådslappen som vanligtvis brukar sitta där b

Stefan - blottaren i skogen.

Såg allt - tre små veck - tragiskt.
Resten var dock fullproppad. liksom typ mängd etc.//Kjell.

Du låter lite förvirrad Kjell.

Oj då. Men af höflighet av den tidigare berörda omnämnda så vill jag inte förtydliga de insinuationer som jag gjorde i den tidigare inlagda texten. Ehuru tydligen det föreligga diverse svårigheter med tydningen af den samma så föreslår jag att vi glömma a

Gör inte som jag gjorde en gång då jag i förvirrat tillstånd sprang vilse i löparspåret. Jag fick den icke briljanta ideén att spåret nog fortsatte om man klättrade över en gärsgård och in i en hage. (Det var en sån där trappa som man kunde springa över m

ryck aldrig i tampongsnöret...dom gillar inte de