Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:48Haha, helt underbar läsning!!
"Det kommer ändå alltid en barnfamilj..." Fniss! Lagen om alltings jävlighet... 🙂
Man bör inte heller få för sig att springa på motionsspår i 2 decimeter oplogad, lagom mostöad och halkig snö och tro (det ser lite kämpigt
Haha, helt underbar läsning!!
"Det kommer ändå alltid en barnfamilj..." Fniss! Lagen om alltings jävlighet... 🙂
Man bör inte heller få för sig att springa på motionsspår i 2 decimeter oplogad, lagom mostöad och halkig snö och tro (det ser lite kämpigt
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:48Råkade visst posta 2 ggr...
Råkade visst posta 2 ggr...
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:50Ulla, Haha det där låter som mig och Pia i Ursviks extrespår 15km. Vi fick ju ploga skiten för hand för att komma runt (#) 🙂
Ulla, Haha det där låter som mig och Pia i Ursviks extrespår 15km. Vi fick ju ploga skiten för hand för att komma runt (#) 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:03Om ni passar på att köpa ett underställ av tveksam kvalité på rea. Prova det först ordentligt hemma, innan ni skall ut på långpass. Framför allt då ni inte har något annat under. Då kanske ni upptäcker att tvättrådslappen som vanligtvis brukar sitta där b
Om ni passar på att köpa ett underställ av tveksam kvalité på rea. Prova det först ordentligt hemma, innan ni skall ut på långpass. Framför allt då ni inte har något annat under. Då kanske ni upptäcker att tvättrådslappen som vanligtvis brukar sitta där b
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:04Stefan - blottaren i skogen.
Stefan - blottaren i skogen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:10Såg allt - tre små veck - tragiskt.
Resten var dock fullproppad. liksom typ mängd etc.//Kjell.
Såg allt - tre små veck - tragiskt.
Resten var dock fullproppad. liksom typ mängd etc.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:11Du låter lite förvirrad Kjell.
Du låter lite förvirrad Kjell.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:25Oj då. Men af höflighet av den tidigare berörda omnämnda så vill jag inte förtydliga de insinuationer som jag gjorde i den tidigare inlagda texten. Ehuru tydligen det föreligga diverse svårigheter med tydningen af den samma så föreslår jag att vi glömma a
Oj då. Men af höflighet av den tidigare berörda omnämnda så vill jag inte förtydliga de insinuationer som jag gjorde i den tidigare inlagda texten. Ehuru tydligen det föreligga diverse svårigheter med tydningen af den samma så föreslår jag att vi glömma a
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 15:34Gör inte som jag gjorde en gång då jag i förvirrat tillstånd sprang vilse i löparspåret. Jag fick den icke briljanta ideén att spåret nog fortsatte om man klättrade över en gärsgård och in i en hage. (Det var en sån där trappa som man kunde springa över m
Gör inte som jag gjorde en gång då jag i förvirrat tillstånd sprang vilse i löparspåret. Jag fick den icke briljanta ideén att spåret nog fortsatte om man klättrade över en gärsgård och in i en hage. (Det var en sån där trappa som man kunde springa över m
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 17:20ryck aldrig i tampongsnöret...dom gillar inte de
ryck aldrig i tampongsnöret...dom gillar inte de