Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 15:57Ha inte mp3-spelare och/eller mobil i fickan när ni springer Tjurruset. Man kan behöva vada...
Ha inte mp3-spelare och/eller mobil i fickan när ni springer Tjurruset. Man kan behöva vada...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:45Vada Ann? Det var ju bada hela kroppen som gällde där! 😀
Vada Ann? Det var ju bada hela kroppen som gällde där! 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:03Ta reda på vad FÄRIST är innan du åker rullskidor i nedförsbacke..
Min kompis som var skidåkare berättade om ett par kompisar som inte visste vad det var. När dom körde förbi skylten där det stod FÄRIST så undrade den ena vad det var och den andra sa.. -
Ta reda på vad FÄRIST är innan du åker rullskidor i nedförsbacke..
Min kompis som var skidåkare berättade om ett par kompisar som inte visste vad det var. När dom körde förbi skylten där det stod FÄRIST så undrade den ena vad det var och den andra sa.. -
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:53När du är ute i motionsspåret, och börjar få allvarliga trängningar från tarmen är det viktigt att snarast uppsöka närmaste toalett. Ignorera inte såna signaler och få inte för dig att springa ett sista varv på spåret.
Trängningarna kan bli än värre och
När du är ute i motionsspåret, och börjar få allvarliga trängningar från tarmen är det viktigt att snarast uppsöka närmaste toalett. Ignorera inte såna signaler och få inte för dig att springa ett sista varv på spåret.
Trängningarna kan bli än värre och
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 07:03Om några käcka killar vill ge dig en mugg med dryck med 12 km kvar av Göteborgsvarvet ska du inte ta emot den. Den kan innehålla 10 cl hembränt...
Om några käcka killar vill ge dig en mugg med dryck med 12 km kvar av Göteborgsvarvet ska du inte ta emot den. Den kan innehålla 10 cl hembränt...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 08:31Anders: Fan va roligt! Det är väl bara tacka och ta emot!
Anders: Fan va roligt! Det är väl bara tacka och ta emot!
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 08:47Ja, kroppen sög nog åt sig alkoholen i alla fall.
Jag var så törstig och så greppade jag muggen och svepte. Märkte ganska snart vad det var. Vände mig om och såg två grabbar stå och asflabba. Nu dricker jag bara vid officiella drickastationer.
Hmm, för
Ja, kroppen sög nog åt sig alkoholen i alla fall.
Jag var så törstig och så greppade jag muggen och svepte. Märkte ganska snart vad det var. Vände mig om och såg två grabbar stå och asflabba. Nu dricker jag bara vid officiella drickastationer.
Hmm, för
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 08:52Som fortsättning på Stefans eminenta grundkurs i SOS (Stanna Och Skita) kan även nämnas teknikträning. Av yttersta vikt är separation mellan utpassering och beklädnad. Även vinklarna häremellan bör beaktas, då också med ovan nämnda barnfamiljs välmående i
Som fortsättning på Stefans eminenta grundkurs i SOS (Stanna Och Skita) kan även nämnas teknikträning. Av yttersta vikt är separation mellan utpassering och beklädnad. Även vinklarna häremellan bör beaktas, då också med ovan nämnda barnfamiljs välmående i
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:53Bara för att det har kommit lite nysnö betyder det inte att eventuella isfläckar försvinner.
Vet nu hur Bambi kände sig, klarade mig dock med endast ett fall.
Bara för att det har kommit lite nysnö betyder det inte att eventuella isfläckar försvinner.
Vet nu hur Bambi kände sig, klarade mig dock med endast ett fall.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 10:59Planera inte in maraträningens allra längsta långpass så att de avslutas precis innan mörkret faller; i alla fall inte om du bara har ätit soppa dagen innan och förlägger passet i de mörka skogarna.
Mörkernavigering efter att ha tokdundrat in i väggen ä
Planera inte in maraträningens allra längsta långpass så att de avslutas precis innan mörkret faller; i alla fall inte om du bara har ätit soppa dagen innan och förlägger passet i de mörka skogarna.
Mörkernavigering efter att ha tokdundrat in i väggen ä