Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Aj, Erik. Det lät inte kul. 🙁

Ha inte ipoden eller mobilen i sportbhn när du springer (om du inte snott in ipoden/mobilen i papper eller med en plastpåse runt). Det blir så pinsamt att förklara varför mobilen är fuktskadad. Spring inte heller med något i sidan av sportbhn om du har ko

Om ni springer långlopp med ryggsäck på så är det dumt att lägga ipod + mobil i samma fack som två bananer...

Mobilen luktade väldigt mycket banan och det gick inte att starta den. När jag väl fick igång den så fungerade inte vibratorn och vissa knappar

Tack för underbar läsning....(å INGA tips).....från tjejernas korts.... till Bh:ar å sedan IPODS....man slutar faan aldrig att förundras över FB-gängets fantastiska erfarenheter och beredvilja att lämna ut dom till oss andra vanliga tråkiga dödliga.//Kjel

Jag använder varken ipod eller sportbh men har ändå problem ibland!

Jag använder både och, och det är inget problem!

Nähä du shapiro....jag tror att du och jag får fixa varsin BH å varsin IPOD så kanske vi kan se oss framtiden an som löpare......(BH vet jag vad det är fniss,fniss....men va faan är en IPOD för någe...????)//Kjell.

IPOD sitter ovanför behån, sen går hörlurarna in i öronen. Kommer du frestylen, påminner om den, fast lite mer teknik i.

Kram Petra

För att förtydliga - jag har en ipod nano - men jag använder den inte då jag springer...kjelle: det är en mp3-spelare tillverkad av apple!

Pärlor till en gris....!! Tack vänner för ert tappra försök...?!...Ja jag kommer väl ihåg freestylen å dess örongrejor....men sen kommer schapiro med 10 000-kronorsfrågor om att omvandla en MP3-spelare till IPOD....vet faan i mig inte vad ni pratar om....