Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:32>Jag vet inte hur lövskogen ser ut på vintern där du bor,men här så blir löven torra och bruna!!!
Det är ju perfekt. Vad begär du, klorblekta löv?
>Jag vet inte hur lövskogen ser ut på vintern där du bor,men här så blir löven torra och bruna!!!
Det är ju perfekt. Vad begär du, klorblekta löv?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:26Det här är nog en av funbeats roligaste trådar. Fia-Lottas story var nog en av de bättre. 😀
Det här är nog en av funbeats roligaste trådar. Fia-Lottas story var nog en av de bättre. 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:34Tycker NI ja! (#)
Behöver jag tillägga att det var sista gången jag gick på det passet..... 😉
Tycker NI ja! (#)
Behöver jag tillägga att det var sista gången jag gick på det passet..... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:35Nej, det förstår vi ju. Men det kanske var någon som saknade dig? 😉
Nej, det förstår vi ju. Men det kanske var någon som saknade dig? 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:35Hade du något mer att dölja?
Hade du något mer att dölja?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:35Det är därför dom kallas för mummelbyxor Fia-Lotta
Det är därför dom kallas för mummelbyxor Fia-Lotta
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:37Han hade garanterat gett dej en varm kram och "Ja, nu när vi känner varann så bra så..."
Han hade garanterat gett dej en varm kram och "Ja, nu när vi känner varann så bra så..."
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:13Ingmari: Det vet i tusan - han har slutat på gymmet. Han kom nog aldrig över det.... 😀
David: Nej, det är lixom fullbordat....
Peter S: Mummelbyxor?????
Peter N: Se mitt svar till Ingmari - han fick säkert nog.... (H)
😀
Ingmari: Det vet i tusan - han har slutat på gymmet. Han kom nog aldrig över det.... 😀
David: Nej, det är lixom fullbordat....
Peter S: Mummelbyxor?????
Peter N: Se mitt svar till Ingmari - han fick säkert nog.... (H)
😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:22Ja, Fia. Det har varit uppe tidigare och då var det Anne Mari som inte visste vad det var.
Enligt Wikipedia: >Man kan se läpparna röra sig utan att det hörs något.
Ja, Fia. Det har varit uppe tidigare och då var det Anne Mari som inte visste vad det var.
Enligt Wikipedia: >Man kan se läpparna röra sig utan att det hörs något.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:25Nejmenojdå!
*rodnar*
Nejmenojdå!
*rodnar*