Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 02:05Erfarenhet
Ett träningspass en mycket varm sommarkväll och jag känner att jag börjar bli lite överhettad när vi springer längs Delsjön. Stannar snabbt till och går ned på huk på en berghäll vid vattenbrynet och skopar upp lite vatten över huvudet med min
Erfarenhet
Ett träningspass en mycket varm sommarkväll och jag känner att jag börjar bli lite överhettad när vi springer längs Delsjön. Stannar snabbt till och går ned på huk på en berghäll vid vattenbrynet och skopar upp lite vatten över huvudet med min
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 07:40Försök inte springa ifrån en älgko, du förlorar. Garanterat med maxpuls.
Intervaller i roddmaskin med fel underbyxor genererar babianliknande bakdel.
Försök inte springa ifrån en älgko, du förlorar. Garanterat med maxpuls.
Intervaller i roddmaskin med fel underbyxor genererar babianliknande bakdel.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:49Spring aldrig utan dasspapper.Det blir så dyrt med kalsonger i längden:-)
Spring aldrig utan dasspapper.Det blir så dyrt med kalsonger i längden:-)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:14😀 😀 😀
Gud vad roligt inlägg! Ni är för roliga allihopa! (t+)
😀 😀 😀
Gud vad roligt inlägg! Ni är för roliga allihopa! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:18Roligt kan man tycka,men det är den bittra verkligheten,ibland.:-)
Roligt kan man tycka,men det är den bittra verkligheten,ibland.:-)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:19Jag vet Peter, det är ett igenkänningsskratt (fast inte kalsonger iofs). 😀
Jag vet Peter, det är ett igenkänningsskratt (fast inte kalsonger iofs). 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:22Alternativt, spring alltid i lövskog
Alternativt, spring alltid i lövskog
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:24Jag kan bidra med en pinsam historia som iofs inte har med löpning att göra, dock med träning:
Sätt dig inte mitt emot en manlig tränare och gör sit-ups ihopkopplade med fötterna OM du glömt träningstrosor och kör i bara löpartighsen alltså. Löpartights
Jag kan bidra med en pinsam historia som iofs inte har med löpning att göra, dock med träning:
Sätt dig inte mitt emot en manlig tränare och gör sit-ups ihopkopplade med fötterna OM du glömt träningstrosor och kör i bara löpartighsen alltså. Löpartights
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:26Jag vet inte hur lövskogen ser ut på vintern där du bor,men här så blir löven torra och bruna!!! 🙂
Jag vet inte hur lövskogen ser ut på vintern där du bor,men här så blir löven torra och bruna!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:31ok fia lotta..jag tror du vinner skämselkategorin iaf! Grattis! 🙂
ok fia lotta..jag tror du vinner skämselkategorin iaf! Grattis! 🙂