Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

En gång tänkte jag att jag skulle ta en kort tur runt flygplatshotellet jag bodde på men sprang vilse runt Helsingfors flygplats. Så då fick jag den smarta idén att springa till flygplatsen och ta bussen tillbaka till hotellet, men hamnade på fel sida lan

Lita aldrig på Olle när han säger att han har bra pannlampor att låna ut. Nattorientering med ljuskägla á la stearinljus är snuskjobbigt! (H)

Per: Jag har också varit ute och irrat i Vantaa men för min del blev det nog bara en dryg halvtimme extra. Hur bar du dig åt för att hamna på fel sida egentligen?

Nej flygplatser är ingen bra idé, de kan sluta med att man får åka polisbil!
Jag hälsade på några släktingar i Cheyenne, Wyoming och dom bor precis vid ett flygfält som jag tyckte var litet. Jag skulle ge mig ut på en morgonrunda och när jag sprungit en

Haha, det finns anledning till att flygplatshotell har gym med löpband ibland alltså 🙂

Jupp, flygplatshotell och noll lokalsinne är en dålig kombo, speciellt när det är motorvägar överallt!

I mitt fall tror jag en skylt var lite vriden så jag tog höger istället för vänster och är för dum för att stanna i tid!

(Det var lite "den sista färd

@Fredrik
... språkpolisen slår till igen: Vantaa heter faktiskt "Vanda" på svenska! 😉

Förvisso, men man får ju använda de få ord man känner till på finska så att man verkar mer bildad...

Okej 🙂

Jag har bara ett råd pga egna erfarenheter. Gå inte på lokal med restaurangbuffé och starköl kvällen innan Stockholm Marathon, och om du gör det, drick inte 3 liter sportdryck före tävlingen 🙁