Quote from Elias Engqvist on 31 December 2008, 16:10Tänk inte "Pannlampans batteri var nog bara dåligt laddat förra gången då det tog slut efter en halvtimme" då du innerst inne vet att batteriet är totalslut och du ska springa Ursvik 15km sent på kvällen. Det slutar med att du får känna dig fram mellan ta
Tänk inte "Pannlampans batteri var nog bara dåligt laddat förra gången då det tog slut efter en halvtimme" då du innerst inne vet att batteriet är totalslut och du ska springa Ursvik 15km sent på kvällen. Det slutar med att du får känna dig fram mellan ta
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:10Om dom som står bredvid dig, står i en startposition. Ta inte rygg på dom, för dom springer troligen mycket snabbt.
Om dom som står bredvid dig, står i en startposition. Ta inte rygg på dom, för dom springer troligen mycket snabbt.
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 16:12Christer - TVÅ gånger??!! 😀
Christer - TVÅ gånger??!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 18:02Om du, som jag, ofta springer med hund i joggingbälte, hitta hararna innan hunden får syn på dem! I mitt fall fick jag lära mig att kapp-greyhounds har bra tryck i bakbenen! Som tur var hade jag bara en km hem, men jisses vilket näsblod!
Om du, som jag, ofta springer med hund i joggingbälte, hitta hararna innan hunden får syn på dem! I mitt fall fick jag lära mig att kapp-greyhounds har bra tryck i bakbenen! Som tur var hade jag bara en km hem, men jisses vilket näsblod!
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 19:15Yvonne: Jag är optimist!
Yvonne: Jag är optimist!
Quote from Jonas Täng on 1 January 2009, 19:55Jag lärde mig nåt nytt idag. Det gäller att ploppa i dräneringsproppen i vätskeblåsan _ordentligt_ innan man sticker hemifrån. Annars kan det bli väldigt blött i nacken om man kommer på att man ska stretcha ut korsryggen när man stannar till. Tur det inte
Jag lärde mig nåt nytt idag. Det gäller att ploppa i dräneringsproppen i vätskeblåsan _ordentligt_ innan man sticker hemifrån. Annars kan det bli väldigt blött i nacken om man kommer på att man ska stretcha ut korsryggen när man stannar till. Tur det inte
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 20:18Häll inte vatten i nacken, det blir blötta kalsonger i slutändan.
Häll inte vatten i nacken, det blir blötta kalsonger i slutändan.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 21:04Appropå vatten... om ni springer halvmarathon i värsta sommarvärmen, låt inte någon hälla en hink med vatten över er för att svalkas efter några kilometer. Aj vilka skavsår det blev 🙁
Appropå vatten... om ni springer halvmarathon i värsta sommarvärmen, låt inte någon hälla en hink med vatten över er för att svalkas efter några kilometer. Aj vilka skavsår det blev 🙁
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 11:15Som nybliven TSM:are har man lärt sig att löpskolning är bra och utvecklande för löpningen. Ett tips är att under indianhoppen INTE titta åt sidan för att följa en tennismatch utan istället rikta blicken framåt. Gör man det förra och lyckas sätta foten pr
Som nybliven TSM:are har man lärt sig att löpskolning är bra och utvecklande för löpningen. Ett tips är att under indianhoppen INTE titta åt sidan för att följa en tennismatch utan istället rikta blicken framåt. Gör man det förra och lyckas sätta foten pr
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 21:18Det är inte säkert att isens tjocklek på ett två meter brett krondike är såå tjock. Däremot är spänsten hos 43-riga gubbar inte alltid så bra...
Det är inte säkert att isens tjocklek på ett två meter brett krondike är såå tjock. Däremot är spänsten hos 43-riga gubbar inte alltid så bra...