Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Mitt första 10 km lopp. Frågade kompisen om det var backigt. Nej det var bara lite lätta backar. Värmer upp för ovanlighetens skull.
Springer iväg i 3:30 tempo (säkert 30s mer än kapaciteten) första 3 km innan en gigantisk backe dyker upp. Sen följer de

Nänänä, David. Den lätta går jag inte på en gång till. Släpp backarna nu och återlämna tråden till de bittra erfarenheterna. (Även om många bittra erfarenheter säkert har med backar att göra...)

EDIT: Jonas, uppmaningen om att släppa backarna var inte ri

Kul tråd verkligen....Å jag kan bara sammanfatta den med att säga att ni nog alla måste genomlida alla dessa otroliga fadäser inom vår underbara sport långlöpning. Å sen så kommer det nya okända etc,etc....det är som med hela djävla livet.....obegripligt

Var inte ute och spring i skogen sent på kvällen så att ellusspåret helt plötsligt släcks ned när du är mitt inne i skogen...

Det är ett misstag jag aldrig har upprepat efter dess. Hu, vad mörkrädd jag blev! Trodde knappt jag skulle hitta ut ur skogen!

Been there, done that! Tur att jag bara hade ca 150m kvar! De tog säkert 10 minuter...

(svar i fel tråd)

Jag råkade ut för ett strömavbrott på gymet ganska nyligen. Har väl inget direkt med löpning att göra. Men strömmen gick, det blev bäcksvart, En elektromagnet
till dörren slog ifrån (fattade jag senare). Så, strax efter att strömmen gått hörde jag hur dör

När lyset släcks i ett motionsspår ska man inte befinna sig i en nedförsbacka på skidor. Det blev väldigt mörkt och det var nära att lyset släcktes för mig med när jag missade en kurva. 😀

Det där med att ljuset släcks medan man är ute känner jag igen. Sprang ned för en ganska brant nedflörsbacke när ljuset släktes. Det hjälpte inte mycket att bromsa eftersom jag lyckades sparka rakt in en rot som stod upp från marken lite. Fallet slutade m

Lita aldrig på att en frustrerad dansk hittar vägen, det kan sluta med att du får springa en mil extra.